8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
  • 1 - نحوه انتقال وجه در بانک صادرات ایران چگونه است؟

    مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به دستگاههاي خودپرداز بانکهاي عضو شتاب در هر ساعت شبانه روز بصورت آني و لحظه اي نسبت به انتقال وجه بين بانکها در اقصي نقاط کشور اقدام نمايند. همچنين امکان انتقال آني وجه بين بانکي از طريق دستگاه کارتخوان شعب براي دارندگان کارت فراهم گرديده است. ضمناً‌در حال حاضر مشتريان مي توانند از خدمت انتقال وجه بين حسابهاي سپهري به سه شکل انتقال وجه به حساب خود شخص و نيز انتقال وجه به حساب سايرين در بخش بانکداري اينترنتي و همچنين سيستم همراه بانک استفاده نمايند.هم اکنون در سامانه بانکداری اینترنتی خدمات انتقال وجه به سه شکل صورت می پذیرد که نوع سوم عبارت است از انتقال وجه به حساب مشتریان سایر بانک ها (ساتنا)

  • 2 - چگونگي کنترل صورتحساب از طريق اينترنت

    مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به سايت بانک بخش دريافت صورتحساب و با گرفتن پرينت فرم مربوطه ، آن را تکميل و از طريق شعبه نسبت به  ارسال  آن اقدام نمايند

  • 3 - طریقه بدست آوردن رمز دوم را توضیح دهید.

    تعيين و يا تغيير رمز دوم کارت ، توسط دستگاههاي خودپرداز بانک صادرات ايران قابل انجام مي باشد و مشتريان داراي حساب سپهري فاقد کارت سپهر می توانند با مراجعه به يکي از شعب سپهري رمز دوم خود را دريافت نمایند .

  • 4 - طریقه بدست آوردن شماره تعریف مشتری چگونه است؟

    مشتريان گرامي مي توانند با مراجعه به يکي از دستگاههاي خودپرداز بانک صادرات ايران  و استفاده از رسيد مانده حساب به شماره تعريف مشتري خود دست يابند .

  • 5 - مرکز امداد مشتریان چیست؟

    واحد امداد مشتريان باک صادرات ايران به منظور راهنمايي و حل مشکلات احتمالي مشتريان در خصوص استفاده از سيستم سپهر، تلفن بانک، کارت سپهر و خود پرداز تشکيل و در طول شبانه روز با شماره تلفن 9-66739766 پاسخگوي تماسهاي تلفني مشتريان گرامي از اقصي نقاط کشور مي باشد.

  • 6 - منظور از شماره 16 رقمی کارت چیست؟

    منظور از شماره 16 رقمي کارت، شماره اي است که بصورت برجسته بر روي سپهر کارتها حک شده است.

  • 7 - چگونگی مطلع شدن از آخرین وضعیت حساب سپهری را توضیح دهید.

    سيستم تلفنبانک سپهر (تلفن 22266566) مشتريان عزيز را  قادر مي سازد به سهولت و در کمترين زمان ممکن از آخرين وضعيت حساب سپهري خود اطلاع يافته و درخواستهاي متنوعي را از طريق کارت و يا شماره حساب خود داشته باشند .

  • 8 - پرداخت قبوض از چه طریقی امکانپذیر است؟

    به منظور جلب رضايت هر چه بيشتر مشتريان ،بانک صادرات ايران اقدام به ايجاد و راه اندازي سيستم هاي مکانيزه پرداخت کليه قبوض از طرق مختلف از قبيل پرداخت از طريق بانکداري اينترنتي ،سيستم موبايل با نکينگ ، تلفن 09602 و دستگاههاي خودپرداز نموده است .لذا مشتريان گرامي مي توانند با در دست داشتن يکي از کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب بدون محدوديت زماني و از اقصي نقاط  کشور به صورت غير حضوري اقدام به پرداخت قبوض خود بنمايد. ضمناً در صورت بروز هر گونه اشکال مي توانيد با شماره تلفن66700049 و 66700050تماس حاصل فرماييد.

  • 9 - حساب دو منظوره چیست؟

    سيستم حسابهاي دو منظوره سيستمي است که اين امکان را به مشتريانی که داراي چندين حساب سپهري در اين بانک مي باشند مي دهد تا موجودي حساب خود را بين چند حساب ( به استثناي سپرده سرمايه گذاري بلند مدت) جابجا نموده و ضمن تامين به موقع وجه چکهاي صادره ، از مزاياي ساير حسابها همانند پرداخت سود به حسابهاي کوتاه مدت و شرکت در قرعه کشي همانند حسابهاي قرض الحسنه پس انداز نير بهره مند شوند.

  • سوالات آزمون استخدامی سالهای گذشته بانک صادرات کلیک نمایید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان