8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رضایی:  
یزد امسال 1000 سهمیه استخدامی دارد  
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: یزد امسال هزار سهمیه استخدامی دارد و هزار و 163 نفر برای کسب این سهمیه با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.
به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی رضایی ظهر سه شنبه در نشست مدیران حوزه معاونت توسعه با خبرنگاران استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 31 هزار و 600 مرد و 16 هزار و 44 زن در 36 دستگاه دولتی استان یزد مشغول به کار هستند.
وی افزود: هزار و 400 نفر نیز در این استان مجموع پست های مدیریتی شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و مدیران پایه را بر عهده دارند.
رضایی بیان داشت: امسال نیز هزار سهمیه استخدامی برای استان یزد در نظر گرفته شده که این نیروها برای شهرستان ها به ویژه مناطق محروم جذب می شوند.
94 نفر از سهمیه بنیاد شهید در استخدام های یزد استفاده می کنند
وی ادامه داد: 94 نفر از این سهمیه توسط بنیاد شهید جذب می شود و بقیه در شش ماه نخست امسال از طریق آگهی، آزمون و استخدام جذب می شوند.
رضایی یادآور شد: آزمون نیز برگزار شده و در آن هزار و 1163 نفر در 667 پست با یکدیگر رقابت کردند که نتایج آن ظرف چند روز آینده از طریق جراید و سایت‌ها اعلام می‌شود.
وی شرط پیمانی شدن این نیروها را استقرار در محل خدمت اعلام کرد و افزود: افرادی که در این آزمون قبول شدند باید تعهد بدهند که در طول مدت خدمت خود در منطقه محرومی که برای آن انتخاب شده اند، به خدمت خواهند پرداخت.
170 کارمند از تهران به یزد منتقل شدند
رضایی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد طرح تمرکزدایی کارمندان دولت از پایتخت و اینکه به نظر می رسد این طرح به درستی به مرحله اجرا درنیامده است، افزود: این طرح از اواخر سال 88 مطرح شد اما انتقال از تهران به شهرستان ها اختیاری بود با این وجود 170 کارمند خود را به استان یزد منتقل کردند.
وی عنوان کرد: بیشترین درخواستها مربوط به آموزش و پرورش و دادگستری بوده است.
رضایی با اشاره به اینکه مسکن یکی از نیازهای کارمندان انتقالی است، افزود: مسکن مهر با هماهنگی با مسئولان این بخش در مدت زمان معینی در اختیار کارمندان انتقالی قرار می گیرد.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر لزوم یا عدم لزوم احداث ساختمان های مجلل برای برخی ادارات عنوان کرد: برای دولت بحث استحکام ساختمانها حائز اهمیت است و به تازگی نیز دولت استانداردهایی برای احداث ساختمان های اداری تعریف کرده است تا ساختمان ها تا حد امکان در یک رده احداث شوند.
این نشست به همت روابط عمومی استانداری و با حضور مدیران و روسای مخابرات، پست، بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:یزد امسال 1000 سهمیه استخدامی دارد,
ارسال توسط رحیمیان