8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
عبدالملکی:  
مجوز استخدام 3000 متخصص در خراسان رضوی صادر شد  
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: برای تکمیل نیروی کار متخصص استان در سال جاری مجوز استخدام سه هزار نفر در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد صادر شده که به زودی آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدالملکی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری قوچان تبدیل نیروهای شرکتی را یکی از اولویت های استان برای ایجاد امنیت شغلی معرفی و اظهارکرد: باید با ایجاد امنیت شغلی به دنبال کادر سازی مناسب برای نظام باشیم و در این مسیر یکی از بزرگترین مشکلات سوابق بیمه ای نیروهای شرکتی است که با تغییر وضعیت این مشکلات هم رفع خواهد شد.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: کشاورزی، صنعت و تجارت زیربنای توسعه قوچان است و باید برای توسعه به این سه مقوله توجه ویژه ای داشت.
وی با اشاره به رویکرد جدید دولت به بخش کشاورزی گفت: با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که در بخش کشاورزی قوچان وجود دارد باید با اصلاح الگوی کشت و استفاده از فناوری های جدید در بخش آبیاری، بتوان کشاورزی را به عنوان قطب اول اقتصاد قوچان توسعه بخشید.
وی گفت: در بخش صنعت نیز پتانسیل ها و توانمندی های بسیار خوبی به ویژه در بخش فولاد و دوچرخه سازی وجود دارد که باید با حمایت از این صنایع و صنایع کوچک به چرخ های توسعه صنعت در قوچان سرعت بخشید.
وی در ادامه افزود: با توجه به تصویب منطقه ویژه اقتصادی در دور چهارم سفر هئیت دولت به قوچان و وجود ظرفیت های مناسب در حوزه ترانزیت و صادرات باید از فرصت های به وجود آمده به طور شایسته در گسترش تجارت استفاده کرد.
وی با اشاره به عدم تطابق مهارت ها و تخصص های فردی برخی از کارمندان با کاری که در ادارات انجام می دهند گفت: اعتبارات زیادی برای توسعه تخصص و مهارت در افراد انجام می شود اما متاسفانه از تخصص های افراد به خوبی بهره برداری نمی شود که این موضوع باید مورد بازنگری قرار گیرد.
وی افزود: رویکرد خدمات رسانی دولت و نظام با سازماندهی فضای اداری، خدمات را به نقاط محروم نیز سوق داده و این درحالی است که درگذشته  در بخش مدیریت و برنامه ریزی نگاه شایسته ای به خدمت رسانی به مناطق محروم نشده است اما اکنون با رویکرد جدید دولت تمامی مدیران اجرائی کشور از رئیس جمهور تا مدیران شهرستانی با بازدید میدانی از مناطق و شهرهای کمتر توسعه یافته تعریف جدیدی از خدمت رسانی ارائه  شده است.
رضا عبدالملکی با اشاره به سفر ریاست جمهور و هئیت دولت به استان خراسان رضوی افزود: در سه سفر اول دولت به خراسان رضوی 79 درصد مصوبات اجرایی شده بود و 21درصد از این مصوبات یا شروع نشده و یا با پیشرفت کندی روبه رو بود که به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه هئیت دولت تصمیمات جدیدی برای اجرائی شدن این مصوبات اتخاذ شد.
وی ادامه داد: با نگاه توسعه ای به یکایک شهرستان ها تمامی نیازهای جدید استان و شهرها بعد از سفر سوم تا سفر چهارم هئیت دولت به صورت جامع مورد بررسی قرار گرفت و با بازدید کارشناسان و مدیران استانی از شهرستان ها، تمامی نیازهای ویژه هر شهرستان آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت به طور کامل شناسایی و در قالب طرحی جامع تقدیم هئیت دولت شد.
وی افزود: رویکرد دولت و مدیران استانی به سوی صدور مجوزهایی است که مسیر توسعه را سرعت بخشیده و نشاط و شادابی را در استان ایجاد کند.
 
9


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان