8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استاندار هرمزگان با استناد به مصوبه دور چهارم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان مبنی بر بومی محسوب شدن ساكنین شعاع یكصد كیلومتری مجتمع پارس جنوبی دستور استخدام اهالی منطقه پارسیان در پروژه های عسلویه را صادر كرد.
به گزارش ایرنا در نشست پیگیری تصمیمات شورای اداری استان كه روز سه شنبه با حضور استاندار در بندرعباس برگزار شد، مجوز استخدامی یاد شده از مهمترین موارد طرح شده در این نشست بود.
استاندار هرمزگان در این نشست كه با حضور مدیران ارشد استان و مدیران دستگاههای اجرایی پارسیان برگزار شد ، گفت: اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیات دولت و همچنین اتمام برخی پروژه های نیمه تمام باید دغدغه اصلی همه مدیران باشد و با مجموعه ای از اقدامات همه جانبه زمینه توسعه سریع تر پارسیان فراهم گردد.
ابراهیم عزیزی با اشاره به حضور میدانی و بازدید خود از قسمت های مختلف این شهرستان اظهار داشت:با توجه به نیازمندی های مختلف این شهرستان حدود 30مصوبه جهت اجرا در سالجاری در شهرستان پارسیان پیش بینی شده است.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاكید بر ضرورت حمایت شركت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از ایجاد آب شیرین كن در شهرها و روستاهای این شهرستان ،تكمیل پروژه های نیمه تمام آب شهری و روستایی را از مصوبات 30گانه این نشست اعلام كرد.
رییس شورای برنامه ریزی استان همچنین در نشست یاد شده دستور بازسازی سریع شش باب مدسه در معرض تخریب این شهرستان در سالجاری را صادر كرد.
عزیزی اختصاص اعتبار ویژه برای تكمیل گلزار شهدای گمنام پارسیان ،اتمام طرح های هادی روستایی ،اتمام راه های روستایی نیمه تمام ،تامین زیرساخت های شهرك صنعتی ،پیگیری راه اندازی و فعال شدن تشكیلات اداری مورد نیاز این شهرستان مانند تعزیزات حكومتی و ثبت اسناد ،ابلاغ طرح جامع كوشكنار و تكمیل فضای ورزشی این شهرستان را از دیگر مصوبات نشست امروز اعلام كرد.


سوالات آزمونهای استخدامی کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان