8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

سوالات آزمون استخدامی 26 خرداد 1391 كلیك كنید

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان قم تا پایان تیر ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری با اشاره به برگزاری آزمون استخدام 21 دستگاه اجرایی استان قم گفت: این آزمون روز جمعه گذشته و به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 400 داوطلب در این آزمون شرکت داشتند افزود: از بین این افراد 240 نفر پس از موفقیت در آزمون کتبی و قبولی در مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش انتخاب شده و در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار خواهند شد.
معاون استاندار قم ادامه داد: علاوه بر این 240 نفر سهمیه ویژه‌ای برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 در صد در نظر گرفته شده که در قالب این سهمیه حدود 90 نفر برای جذب در دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.
محرری با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون یاد شده حداکثر تا پایان تیرماه و با سه برابر ظرفیت اعلام می‌شود، از برگزاری آزمون استخدام مجدد دیگری ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: طی این آزمون حدود 130 نفر برای جذب در 10 دستگاه اجرایی استان استخدام می‌شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان