8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

اطلاعیه نحوه اصلاح مشخصات ، زمان استرداد وجوه اضافی و روش پرداخت وجه ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی

 

استخدام شرکت مخابرات سال ۹۱-نمونه سوالات آزمون استخدام كلیك كنید

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مبلغ ثبت نام آزمون ، بیش از یک بار از حساب بانکی شان کسر شده می رساند ، تمامی وجوه اضافه تا پایان روز شنبه ۳ / ۴ / ۹۱ به حساب بانکی داوطلبان عودت می شود .
همچنین براساس این گزارش آن دسته از داوطلبانی که بدون پرداخت وجه، کد رهگیری دریافت نموده اند و یا کل مبلغ ثبت نام به حساب آنان بازگشته است می رساند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۵ / ۴ / ۹۱ لغایت ۹ صبح روز چهارشنبه ۷ / ۴ / ۹۱ سامانه ثبت نام برای این عزیزان باز می باشد تا نسبت به پرداخت مبلغ ثبت نام اقدام نمایند.
این روابط عمومی اعلام کرد ، براساس هماهنگی بعمل آمده جهت اصلاح مشخصات فردی ، سامانه ثبت نام از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۰ / ۴ / ۹۱ لغایت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۲ /۴ / ۹۱ بدین منظور باز می باشد و داوطلبانی که حین ثبت نام مشخصات فردی خویش را اشتباه ثبت نموده اند به منظور اصلاح صرفاً مشخصات می توانند به سایت مراجعه نمایند.
براساس این گزارش تمامی داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را به طور کامل و صحیح انجام داده اند نیازی به مراجعه مجدد به سامانه ثبت نام ندارند.

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران که اشتباهاً مبلغ ثبت نام را بصورت نقدی به بانک پارسیان واریز نموده اند می رساند ، طبق هماهنگی بعمل آمده توسط اداره کل امور مالی این شرکت با شعبه مرکزی بانک پارسیان ، مقرر گردید این دسته از داوطلبان با مراجعه به شعبه بانک محل پرداخت و ارایه اصل فیش واریزی و مدرک شناسایی معتبر ، نسبت به اخذ وجه پرداختی اقدام نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان