8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استخدام سازمان محیط زیست 91

استخدام سازمان محیط زیست 91-سوالات آزمون های استخدام کلیک کنید

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست:
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت بر اساس مجوزی که به تازگی اخذ شده است برای حدود 870 نفر مجوز تبدیل وضعیت یا استخدام جدید صادر شده که در اکثر استان ها،در تیرماه آزمون استخدامی برگزار میشود و در برخی از استان های کشور،این آزمون در خرداد برگزار شده است.
محمد جواد محمدی زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد ادعاهایی درباره جلوگیری از جذب نیروهای استانی ستادی و عملیاتی در این سازمان اظهار داشت،چنین مطالبی صحت ندارد، زیرا اساس ما در این سازمان به دلیل کمبود نیروهای استخدامی،اصرار بر استخدام جدید است.
وی افزود،بر اساس مجوزی که تازه اخذ شده است،این موضوع به معنای آن است که سازمان حفاظت محیط زیست،نه تنها هیچ ممانعتی در استخدام جدید نیروی انسانی ندارد،بلکه به دلیل کسری حدود 11 هزار نیرو خواهان جذب نیروهای بیشتری است که در حال حاضر برای تعداد حدود 870 نفر مجوز استخدام صادر شده است.

اطلاعیه های قبلی:

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست از استخدام هزار محیط بان در سال 91 خبر داد.

حسن شیخ نیا در گفتگو با مهر افزود حقوق محیط بانان در سال جاری بیش از دو برابر افزایش می یابد که مراحل بازدید و بررسی آن انجام شده و در انتظار تصویب نهایی است.

گفتنی است سازمان محیط زیست درخواست استخدام 5 هزار محیط بان را در سال 91 کرده است که هزار نیروی آن در سال 91 جذب میشوند.گفتنی است این استخدام در سراسر کشور،منهای تهران و مراکز استان ها انجام میشود.

رییس سازمان محیط زیست از برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در خرداد 91 خبر داد.محمد جواد محمدی زاده خاطرنشان کرد قرار است در خرداد ماه دو آزمون در نقاط مختلف کشور برگزار شود تا 105 نفر استخدام محیط زیست شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:استخدام سازمان محیط زیست 91,
ارسال توسط رحیمیان