8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

آیا امکان تغییر محل خدمت وجود دارد؟

آز آنجا که امکان دارد تعداد ثبت نام در برخی از استان‌ها لو رفته باشد و متقاضیان با اطلاع از این که در چه رشته‌هایی تعداد متقاضیان کمتر است، اقدام به تغییر عنوان شغلی و یا محل خدمت کنند، تصمیم گرفته شد این امکان فراهم نشود.

 

خیلی‌ها معترضند که شرکت ارتباطات سیار و املاک محل خدمتشان مشخص نبود و هم عامل موجب شده که به اشتباه این شرکت‌ها را انتخاب کنند، آیا برای این دسته از افراد هم امکان تغییر عنوان شغلی وجود ندارد؟

این موضوع را ما به دقت بررسی کردیم و متوجه شدیم با توجه به اینکه این شرکت‌ها تنها در لیست شرکت‌هایی که در استان تهران جذب نیرو می‌کردند قابل رویت بوده از دید ما مشکلی وجود ندارد و متقاضیان نمی‌توانند عنوان شغلی خود را تغییر دهند.

 

تعداد دقیق شرکت‌کنندگان در آزمون به چه میزان است و آیا امکان اعلام تعداد شرکت‌کنندگان با تفکیک استان و رشته وجود دارد؟

93 هزار و 400 نفر در آزمون شرکت مخابرات اقدام به ثبت نام کرده‌اند. موضوع اعلام متقاضیان به تفکیک رشته و شهر را به دقت بررسی کردیم و نهایتا به نتیجه رسیدم که به صلاح نیست که این موضوع را اعلام کنیم.

 

تعدادی از متقاضیان وجود دارند که هنوز با وجود دریافت کد رهگیری هنوز پیامک و کدرهگیری برای آنها ارسال نشده وضعیت این افراد چگونه است؟

تمامی متقاضیان شک نکنند در صورتی که کدرهگیری را در همان ابتدای ثبت نام دریافت کرده‌ باشند ثبت نام آنها قطعی شده است، اما برای اینکه نگرانی این افراد برطرف شود چند روز مانده به زمان ارایه کارت ورود به جلسه از طریق سایت مخابرات گزینه ثبت نام نهایی مشخصات متقاضیان را باز می‌کنیم تا آن دسته از افرادی که در این خصوص شک دارند بتوانند مطمئن شوند و در صورت وجود مشکل آن را از طریق پیگیری تلفنی برطرف کنند.

در ضمن یک نکته دیگر اینکه در کارت ورود به جلسه آزمون را به نحوی از طریق سایت ارایه خواهیم داد که متقاضیان بتوانند از چند روش کد رهگیری، نام پدر، کدملی و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

آیا ضریب همه درس‌ها یکسان است؟

تمامی ضرایب یکسان است.

 

برخی از متقاضیان به اشتباه برخی از موارد همانند جنسیت خود را به اشتباه وارد کرده‌اند یا سیستم اشتباه درج کرده‌ است، این افراد چگونه می‌توانند نسبت به تغییر مشخصات اقدام کنند؟

این دسته از متقاضیان می‌توانند با تماس با بخش کارگزینی مخابرات با شماره تماس 88113677 یا 88515151 ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را اعلام و اصلاح کنند.

 

اگر کسی اقدام به خواندن کتب پیام نور برای حضور در آزمون کند مشکلی وجود دارد و آیا سوالات حتما از کتب دانشگاه‌ سراسری طرح خواهد شد؟

همان‌طور که قبلا اعلام شده سوالات در سطح کارشناسی طرح خواهد شد و از نظر ما تمام متقاضیان با توجه به حضور در دانشگاه و دریافت مدرک مفهوم این موضوع را می‌دانند.

 

همچنان برخی از افراد وجود دارند که نسبت به بازگشت اضافه پرداختی خود اعتراض دارند و هنوز موفق به دریافت وجه اضافه نشدند که البته عمده مشکل مربوط به کسانی است که از کارت‌های مختلف اقدام به پرداخت کرده‌اند، تا چه زمانی پول به حساب تمامی افراد برگردانده خواهد شد؟

تمامی اضافه دریافت‌ها برگردانده خواهد شد و ما در حال تطبیق اطلاعات هستیم و تا قبل از صدور کارت ورود به آزمون تمامی اضافه پرداخت‌ها که تعدادی زیادی هم نیستند به افراد برگردانده خواهد شد.

اگر فردی باز هم تا آن زمان موفق به دریافت وجه خود نشد با تماس با شماره‌های اعلامی اقدام به پیگیری موضوع کند.

 

آیا شرایط حضور در آزمون در شهر محل سکونت متقاضیان فراهم شده یا متقاضیان در شهر انتخابی باید در آزمون شرکت کنند؟

از آنجا که آزمون در تمامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد، همان طور که قبلا هم اعلام شده تمام متقاضیان باید در محل مورد انتخاب اقدام به شرکت در آزمون کنند.

 

آیا در آزمون مخابرات سهمیه سه درصدی برای معلولان در نظر گرفته خواهد شد؟

از آنجا که مخابرات دیگر دولتی نیست این قانون شامل حال مخابرات نمی‌شود.

 

حداقل حقوق دریافتی کسانی که در این آزمون قبول خواهند شد چقدر خواهد بود؟

حقوق کارکنان جدید تابع قانون کار و ضوابط و مقررات شرکت مخابرات ایران خواهد بود اما برای اطمینان بیشتر حداقل حقوق نیروهای جدید با مدرک لیسانس 600 تومان خواهد بود که قطعا این رقم بسته به نوع رشته و کار قابل تغییر است.

 

آیا دوباره زمانی را برای ویرایش اطلاعات در سایت خواهید گذاشت؟

خیر دیگر سایت برای اصلاح ثبت نام باز نخواهد شد.

 

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان آیا امکان افزایش تعداد استخدام وجود دارد؟

این موضوع در هیات مدیره طرح شده و آنها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند اما قطعا در برخی رشته‌ها تعداد استخدام افزایش خواهد یافت.

 

برخی از نیروهای شرکتی درسشان در دی ماه تمام می‌شود آیا آنها می‌توانند در آزمون شرکت کنند؟

از آنجا که نتایج اولیه آزمون در مهر ماه اعلام می‌شود، اگر کسی نتواند تا مرحله گزینش مدارک مود نیاز را ارایه دهد امکان استخدام برای این عزیزان فراهم نیست.

 

نتایج نهایی و زمان شروع به کار قبول شدگان در آزمون در چه تاریخی خواهد بود؟

از آنجا که تعداد استخدام‌ها در شهر‌های مختلف متفاوت است نمی‌توان زمان مشخصی برای تمامی پذیرفته‌ شدگان اعلام کرد اما از ابتدای آبان ماه به تدریج نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

 

آیا امکان استفاده از ماشین حساب در آزمون وجود دارد؟

متقاضیان مجاز به استفاده از ماشین حساب در زمان برگزاری آزمون نیستند.

 

آیا برای رشته فیزیک فقط از الکترونیک 1 سوال طرح می‌شود یا الکترونیک 1 و 2 ؟

فقط از الکترونیک یک سوال طرح می‌شود.

 

برخی از متقاضیان به یا به اشتباه جنسیت خود را اشتباه انتخاب کرده‌اند یا اینکه سیستم اشتباه کرده است،‌آیا امکان ویرایش اطلاعات برای این دسته از افراد وجود دارد؟

در سوال قبلی نیز به این مورد اشاره شد و متقاضیان با تماس با واحد کارگزینی که شماره‌های آن نیز اعلام شده می‌توانند اقدام به اصلاح مشخصات خود کنند.

 

آیا نمونه سوالاتی که در آزمون‌های دیگر طرح شده و در اینترنت نیز موجود است، می‌تواند به متقاضیان کمک کند؟

از آنجا که آزمون‌های استخدامی وجه اشتراکاتی دارند این نمونه سوالات می‌تواند به متقاضیان در خصوص نحوه طرح سوالات کمک کند و اصلا متقاضیان به این امید نباشند که حتما از این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مخابرات هم طرح شود. اما مطالعه آنها زیانی ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان