8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار تهران گفت: در صورتی که کارشناسان قرارداد معین متقاضی انتقال از پایتخت باشند وضعیت اشتغال آنها به پیمانی تغییر خواهد یافت.
به گزارش شبکه ایران "نعمت الله ترکی" در گفت وگو با "برناگ با بیان این مطلب افزود: در استان تهران نیروهای قراردادی کارشناس معین در صورتی که از تهران به استان‎های البرز، سمنان، قم و قزوین برای ادامه ارائه خدمات دولتی انتقال یابند تبدیل وضعیت شده و وضعیت اشتغالشان به پیمانی تغییر خواهد کرد.
معاون استاندار تهران با اشاره به این که حقوق و مزایای این کارمندان نیز براساس مصوبه افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: آن دسته از کارمندانی که کارشناس قرارداد معین هستند در صورتی که از استان‏های توسعه یافته مانند استان البرز به استان‏های کمتر توسعه یافته انتقال پیدا کنند نیز تبدیل وظیفه درباره این افراد صورت گرفته و استخدام دائمی دولت می‌شوند.
وی با بیان این مطلب که از همه دستگاه‌های دولتی مستقر در تهران کارمندان به استان‌های مختلف انتقال یافته‌اند و این امر محدود به سازمان و نهاد خاصی نبوده است، ادامه داد: تاکنون حدود 7هزار کارمند از استان تهران به استان‌های دیگر منتقل شده‌اند.
ترکی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه جدید هیأت دولت تمام حقوق و مزایای کارکنان انتقال یافته تا پایان سال از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی به آنها تعلق می‌گیرد این در حالی است که در گذشته حقوق و مزایای کارکنان انتقال یافته از سوی استان مبدا دریافت می‌کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان