8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آیا برای افرادی که رشته آنها اشتباه وارد شده امکان ویرایش وجود دارد؟

اگر متقاضیان تنها در ثبت رشته امتحانی اشتباه کرده‌اند می‌توانند با دفتر روابط عمومی مخابرات به شماره 88113938 تماس بگیرند و مشکلات خود را برطرف کنند.

 

آيا هنگام توزیع کارت آزمون امکان اصلاح بعضی از خطاها وجود دارد. مثلا برخی نمی‌دانند که آیا پولی ازحسابشان کم شده یا نه. ولی کد رهگیری برای آنها پیامک شده است و این در حالی است که هنگام ویرایش اطلاعات چیزی از اینکه پولی پرداخت کرده‌اند یا نه ارایه نشده است.

افرادی که مطمئن هستند که پول واریز نکرده‌اند اما کد رهگیری برایشان ارسال شده است نگران نباشند. این دسته از افراد می‌توانند با پرداخت هزینه به شماره حساب 13 / 17400006  بانک ملت شعبه میرداماد اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک و پرداخت هزینه آزمون با در دست داشتن قبض وجه واریزی در جلسه آزمون شرکت کنند. تاکید می‌شود که همراه داشتن اصل فیش واریزی برای ورود به جلسه الزامی است.

برخی از داوطلبان چندین بار در فرصت‌های داده شده مبلغ آزمون را پرداخت کردند و مبلغ بازگشت داده شد. در شرایطی که این افراد داوطلب شرکت در آزمون هستند پیام داده شد که در صورت عدم واریز وجه ثبت نام لغو می‌شود.

تقریبا 10 تا 12 هزار نفر هستند که با وجود ثبت نام هنوز اقدام به پرداخت هزینه مربوط به آزمون نکرده‌اند، در صورتی که همه مراحل ثبت نام درست باشد و متقاضی تا یک مرحله پیش رفته باشد و سایت قطع شده باشد شک نکنند که نرم‌افزار مربوط به ثبت نام تمام مراحل را ذخیره کرده است. به شرطی که متقاضی در مرحله تکمیل ثبت نام کار را نا تمام رها نکرده باشد اطلاعات افراد در سیستم موجود است و ما یک هفته قبل از برگزاری آزمون سایت را برای رفع اشکالات باز خواهیم کرد.

 

لطفا توضیح دهید کسانی که در آزمون پذیرفته می‌شوند به چه صورت مشغول به کار خواهند شد آيا قرارداد آنها پیمانی، رسمی و یا  قراردادی خواهد بود؟

مدیران شرکت مخابرات ایران تصمیم دارند در صورتی که مشکلی ایجاد نشود تمامی پذیرفته شدگان در آزمون را به صورت قرارداد پیمانی 30 ساله جذب کنند. اما چیزی که مسلم است قرارداد پذیرفته‌شدگان در آزمون پیمانی خواهد بود. در ضمن براساس قوانین هیچ دستگاهی نمی‌تواند به صورت رسمی با کارکنان خود قرارداد امضا کند.

 

لطفا سرفصل منابع آزمون را به صورت تفکیکی برای تمامی رشته‌ها اعلام کنید.

تمامی متقاضیان برای مطلع شدن از منابع آِمون به اطلاعیه اول استخدام مخابرات که در سایت موجود است مراجعه کنند. مدیران مخابرات بیشتر از آن چیزی که در آن اطلاعیه آمده است نمی‌توانند اطلاعات دیگری بدهند و از آنجا که این شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است قطعا مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

امتیاز کارکنان شاغل در مخابرات، فرزندان آنها و بازنشستگان به چه میزان است؟

اول به یک نکته که خیلی‌ها به آن اعتراض داشتند اشاره کنم ما در مخابرات برای کارکنان سهمیه در نظر نگرفته‌ایم بلکه براساس میزان تحصیلات و سابقه آنها حداکثر تا 38 امتیاز  برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد که با توجه به شرایط کارکنان شاغل این امتیاز کم و یا زیاد می‌شود. برای فرزندان بازنشستگان و کارکنان مخابرات نیز امتیاز مختصری در نظر گرفته شده است.

 

تعداد افزایش ظرفیت آیا مشخص شده است و در چه رشته‌هایی را شامل می‌شود؟

افزایش ظرفیت‌ها و رشته‌ها پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

 

برخی از افراد کدرهگیری خود را گم کرده‌اند این افراد برای دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل روبرو خواهند شد لطفا راهنمایی کنید چگونه می‌توانند این مشکل را حل کنند؟

همزمان با ارایه کارت ورود به جلسه آزمون گزینه‌هایی دیگری از جمله کدملی، مشخصات نام و نام خانوادگی نیز در نظر گرفته خواهد شد تا این دسته از افراد با مشکلی روبرو نشوند.

 

آیا سوالات مربوط به مسایل شرعی و مسایل اجتماعی و اقتصادی در آزمون طرح می‌شود؟

متقاضیان در نظر داشته باشند تا تنها 30 سوال عمومی در آزمون طرح خواهد شد که بخشی از این سوالات هم معارف خواهد بود، چنانچه متقاضیان مروری بر سوالات آزمون‌های استخدامی مشابه داشته باشند می‌توانند با نحوه طرح سوالات در آزمون مخابرات آّشنا شوند.

 

بسیاری از متقاضیان به این موضوع که سوالات تخصصی دارای ضریب نیستند اعتراض دارند،‌ آیا این احتمال وجود دارد که این موضوع تغییر کند؟

وقتی شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.

 

تعداد زیادی از متقاضیان به نبود امکان استفاده از ماشین حساب در جلسه آزمون اعتراض داشتند آیا امکان تجدید نظر وجود دارد؟

این موضوع را در جلسات مربوط به آزمون طرح خواهیم کرد در صورت موافقت قبل از برگزاری آزمون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

یکی دیگر از موضوعات مورد اعتراض در نظر گرفتن حداقل حقوق پایه 600 هزار تومانی است، با توجه به اینکه به این مبلغ مالیات هم می‌خورد و هزینه‌های بالای زندگی با این رقم قابل جبران نیست، توضیح بیشتری بفرمایید.

متقاضیان توجه داشته باشند که این مبلغ پایه حقوق است و در کنار آن اضافه کار، حق مسکن، عائله مندی و سایر مزایا نیز وجود دارد که به این مبلغ اضافه خواهد شد. قطعا حقوق پرداختی مخابرات اگر از سایر سازمان‌ها بیشتر نباشد کمتر نیز نخواهد بود.

 

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران " 17 شهریور"

بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه 17 شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران زمان برگزاری آزمون استخدامی این شرکت به روز جمعه 17 / 6 / 91 ساعت 9 صبح تغییر یافته است ، اما زمان صدور کارت و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان علی رغم ثبت نام هنوز موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند لذا شماره حساب 13 / 17400006  بانک ملت شعبه میرداماد جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است . این داوطلبان باید پس از واریز وجه ثبت نام ، شماره و تاریخ فیش را در زمان صدور کارت که به صورت اینترنتی انجام می شود در محل مربوطه ثبت و اصل فیش را در روز آزمون ارایه کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان