8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استخدام در شركت ملی نفت برای دانش آموختگان دانشگاه آزاد امکان پذیر شد  
مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت گفت: نیاز شركت ملی نفت به نیروی انسانی تازه نفس از طریق اتكا به دانش آموختگان ممتاز دانشگاه های ایران قابل تامین است؛ به همین دلیل بر اساس مصوبه اخیر وزارتی، دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز می توانند به استخدام شركت ملی نفت ایران درآیند.
به گزارش موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی نفت ایران، عباس خنیفر مدیر توسعه منابع انسانی شركت ملی نفت ایران با اعلام این خبر به تشریح چشم انداز نیروی انسانی در سطح این شركت پرداخت و گفت: شركت ملی نفت ایران به عنوان بزرگترین شركت ملی در ایران و یكی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدكنندگان منابع هیدروكربنی در خاورمیانه رسالت مهمی برای افزایش سطح تولید نفت و گاز دارد و به موازات، مهمترین سرمایه اش نیروی انسانی شاغل در آن است.
وی افزود: به دلیل اهمیت نیروی انسانی در روند توسعه شركت ملی نفت ایران، توجه ویژه ای به تامین و ارتقای سطح دانش منابع انسانی شده است و برای توانمند سازی انسانی برنامه های زیادی را طراحی و آماده سازی كرده ایم.
خنیفر تصریح كرد: بر اساس برنامه های تدوین شده در شركت ملی نفت ایران قصد داریم در سال های آینده به یك صادركننده دانش تبدیل شویم و برای تحقق این هدف در تلاش هستیم تا شركت ملی نفت ایران را به سطح یك سازمان تمام عیار دانش بنیان ارتقا دهیم.
مدیر منابع انسانی شركت ملی نفت ایران خاطرنشان كرد: این شركت با دارا بودن قدمت و سطح تخصص موجود درآن، استعداد تبدیل شدن به یك سازمان دانش بنیان را دارد.
وی تاكید كرد: برای تبدیل شدن به یك سازمان دانش بنیان باید سطح دانش و تخصص نیروی انسانی آن ارتقا یافته و زمینه صدور دانش تخصصی از همین رهگذر حاصل شود.
خنیفر گفت: برای تحول و توسعه در عرصه سرمایه انسانی شاغل در شركت ملی نفت ایران ،برنامه های مهمی مطالعه و طراحی شده و سند راهبردی آن نیز تدوین گشته است كه فاز نخست آن بزودی در سطح شركت ملی نفت ایران اجرایی خواهد شد.
خنیفر گفت: بر اساس برنامه استراتژیك سازمانی در سطح شركت ملی نفت ایران تمامی چالش ها و فرصت های سازمان احصا و استراتژی ها و ارزش های سازمان نیز تعریف یا بازتعریف شده است.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی مركز ارزیابی مدیران گفت: این اقدام در سطح منطقه خاورمیانه بی نظیر است و تاكنون حدود 500 نفر از مدیران شركت ملی نفت در این مركز مصاحبه و ارزیابی شده اند.
وی همچنین افزود: همین روند برای نیروهای تازه استخدام شده نیز انجام خواهد شد و نیازهای آموزشی این افراد نیز ارزیابی و احصا خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان