8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

اخبار ۶ آبان ۹۱-مهم

 

اطلاعیه های ۶ آبان ۹۱:

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر در سراسر کشور حدود ۳۳ هزار معلم ورزش به کار گرفته‌ایم که این تعداد باید به ۶۰ هزار معلم افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با ستاد خبری چهلمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس آسیا در پاسخ به این پرسش که “در زمینه ورزش دانش آموزی چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟”، تصریح کرد: ما دو برنامه و هدف در بحث ورزش داریم. یکی بحث سلامتی و ورزش عمومی دانش آموزان است که باید برای ۱۲ میلیون دانش آموز تعریف کنیم و در حال حاضر برای ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز ابتدایی تعریف ورزش را انجام داده‌ایم.

حاجی بابایی با اشاره به هدف دوم آموزش و پرورش در زمینه ورزش دانش آموزی، خاطرنشان کرد: هدف بعدی ما مسابقات و رقابت‌های بین المللی و جهانی است که در این راستا در سطح دانش آموزی هم دنبال ایجاد زمینه برای ورزش بزرگسالان هستیم و هم اینکه در تمام رشته‌های ورزشی مدرسه ایجاد می‌کنیم؛ مانند مدرسه ورزش برای فوتسال، والیبال، کشتی و دیگر رشته‌های ورزشی.

وزیر آموزش و پروش اضافه کرد: اعتقاد داریم ورزش امروز برای تفریح نیست، بلکه ورزش یک علم است و اگر می‌خواهیم در سطح بین المللی حضور پیدا کنیم، باید در زمینه فوتبال، والیبال و رشته‌های گوناگون ورزشی بین المللی باشیم.

وی تصریح کرد: باید با دانش آموزان از مقطع ابتدایی در بحث ورزش به صورت علمی کار کنیم. در حال حاضر در سراسر کشور حدود ۳۳ هزار معلم ورزش به کار گرفته‌ایم که این تعداد باید به ۶۰ هزار معلم افزایش یابد.

حاجی بابایی با بیان اینکه می‌خواهیم محوریت ورزش دانش آموزی آسیا را به ایران منتقل کنیم، عنوان کرد: امسال در بحث میزبانی، فوتبال را به ایران آوردیم. در سال گذشته هم مسابقات آسیایی والیبال دانش آموزان را برگزار کردیم و در نظر داریم تا میزبانی رشته‌های گوناگون ورزشی را به ایران بیاوریم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که “خروجی برگزاری مسابقات آسیایی دانش آموزان چه چیزهایی خواهد بود و چه تعاملاتی با وزارت ورزش و جوانان در این مورد دارید؟”، گفت: امروز بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان فاصله‌ای وجود ندارد و یک هماهنگی و هم‌افزایی خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با این هماهنگی بین دو وزارتخانه تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا تولیدات‌مان را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دهیم.

حاجی بابایی در پایان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا تمام معلمان ورزش در کشور دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس تربیت بدنی باشند و این کار را از طریق دانشگاه ویژه فرهنگیان انجام می‌دهیم که اولویت بندی در این باره هم با مقطع ابتدایی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان