8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از اوایل سال آینده به تدریج شاهد پذیرش گروه‌ های پرستاری در بخش های مختلف خواهیم بود.
دکتر مرضیه وحید دستجردی در جمع خبرنگاران درباره آزمون ششم اسفند برای استخدام 23 هزار پرستار به منظور اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای بالینی نظام سلامت نیز گفت : به زودی خبرهای خوشی در این باره خواهیم داشت. وی افزود : استخدام 23 هزار پرستار مسیر قانونی خود را طی می کند بطوریکه فراخوان داده شده است و آزمون در روز ششم اسفند در همه استانهای کشور برگزار می‌شود و به تدریج از سال آینده شاهد استخدام پرستاران در بخش های مختلف بیمارستانی خواهیم بود .

وزیر بهداشت گفت : قطعا این امر سبب ارتقای قانون بهره وری و کاهش ساعات کار پرستاران و گروه پرستاری می شود و به این ترتیب کاهش ساعت کار پرستاران منجر به افزایش کیفیت خدمات و به دنبال آن رضامندی پرستاران و بیماران خواهد شد.
وی افزود : تمام گروه ‌های پرستاری شامل پرستاران ، بهیاران، کمک بهیاران ، ماماها ، تکنسین‌های فوریت‌ها و اتاق عمل و بیهوشی در این آزمون شرکت خواهند کرد.
دستجردی گفت : در زمینه برگزاری این آزمون نیز استانداری ‌ها و معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری همکاری‌ های بسیار خوبی با وزارت بهداشت داشته ‌اند.
وزیر بهداشت درباره اعتبارات در نظرگرفته شده برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج از سال آینده در بودجه سال آتی نیز گفت: هنوز اطلاع دقیقی از وضع بودجه سال آینده ندارم چرا که بودجه بهداشت و درمان سال آینده چندین بار تغییر کرده است و باید دقیقا بودجه سال آتی را مطالعه کنم که طی اطلاعات به دست آمده اعلام خواهد شد .
وی افزود: امیدوارم برای بیماران صعب العلاج اعتبارات لازم و کافی در بودجه سال آینده لحاظ شده باشد.
دکتر دستجردی گفت: آنچه که برای بیماران صعب العلاج مهمتر از اعتبار است، پوشش بیمه ‌ای انان است که باید کامل باشد چرا که هزینه ‌های درمانی آنها از جمله هزینه ‌های رادیوتراپی، شیمی درمانی و داروهای این بیماران بسیار گران است.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بر این اساس امیدواریم ضریب نفوذ بیمه‌ها برای حمایت از این بیماران افزایش یابد و این موضوع درخواست اصلی ما برای رسیدگی به بیماران صعب العلاج است.
وی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر افزایش 40 تا 60 درصدی هزینه‌ های سلامت در پی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت : نمی‌دانم این موضوع بر چه مبنایی اعلام شده است.
دستجردی گفت : هم اکنون ستادی به عنوان ستاد هدفمندی یارانه‌ها در وزارت بهداشت طراحی شده است که این ستاد بر اساس فیش‌های حامل‌ های انرژی ، افزایش هزینه ‌های مراکز درمان خصوصی ، دولتی، دانشگاه‌ها و غیره را بررسی خواهد کرد.
وی افزود : بر این اساس از آنجا که هنوز در ابتدای این کار قرار داریم اعلام هر عدد و رقمی، پایه و اساسی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان