8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت از اخذ مجوز استخدام 90 هزار نیروی مورد نیاز مراکز بهداشتی درمانی کشور برای 3 سال متوالی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مبارکی اظهار کرد: مقرر شد با برگزاری آزمون استخدام حدود 30 هزار نفر در سال 91، یک سوم دیگر سال آینده و بقیه در سال 93 جذب شوند.
وی با بیان اینکه هدف از این استخدام جذب و تأمین نیروی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور است، گفت: پرستاران شرکت نفت نیز از اجرا نشدن قانون ارتقاء بهره وری گلایه مند بودند که عنوان شد، مسئولان وزارت بهداشت تاکنون مکاتبات و پیگیریهایی با مسئولان ذیربط در شرکت نفت داشته اند و سازمان نظام پرستاری هم در این باره پیگیر است.
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت مشکل اصلی پرستاران استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را کمبود نیروی انسانی و پرداخت نشدن مطالبات برشمرد و افزود: مطالبات همه مراکز با تأخیر پرداخت می شود.
مبارکی یادآور شد: عده ای نیز مدعی بودند که قانون ارتقای بهره وری خدمات نیروهای بالینی به صورت کامل اجرا نمی شود که بر اجرای صحیح قانون تأکید شد ضمن اینکه روی مفاد قانون بحث و ابهامات موجود در اجرا برطرف شد تا مسئولان اجرایی بیمارستانها نسبت به مزایای اجرای این آگاه شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان