8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

وزیر ورزش و جوانان از تهیه طرحی خبر داد که بر اساس آن قهرمانان المپیک، متناسب با تخصصی که دارند در سازمان‌ها مشغول می‌شوند.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد عباسی پس از جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند وقت پیش وزارت ورزش و جوانان طرحی را برای استخدام قهرمانان المپیک به مجلس ارائه کرد که متأسفانه امتیاز ویژه‌ای که مدنظر این وزارتخانه بود، لحاظ نشد.
وی افزود: وزارت ورزش قصد داشت قهرمانان المپیک بر اساس تخصص در سازمان‌ها مشغول شوند اما در نهایت مجلس ضوابطی را در این زمینه تصویب کرد.
عباسی در ادامه خاطر نشان کرد: دوباره در حال تهیه طرحی در این راستا هستیم که به مجلس شورای اسلامی ارسال کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تصمیمات وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال همخوانی ندارد، گفت: وزارت ورزش دستگاه سیاست‌گذاری ورزش کشور است.
وی افزود: همه فدراسیون‌ها موظف هستند بر اساس اصول تدوین شده از سوی سیاست‌گذار عمل کنند و هر جا که نیاز به حمایت باشد، کمک‌ می‌شود.
عباسی در عین حال متذکر شد: هر جایی که اشتباهی صورت گرفت، با تذکر اصلاح می‌شود و ما از این بابت هیچ تعارضی با فدراسیون فوتبال نداریم بلکه معتقدیم باید از فدراسیون فوتبال به عنوان بخش هماهنگ‌کننده و اجرایی مسائل فوتبال به ویژه در سطح ملی و بین‌المللی حمایت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان