8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

اسفندیار مبتكر سرابی خبر داد؛

استخدام 71 نفر در كتابخانه های عمومی استان تهران

 

 مدیركل كتابخانه های عمومی استان تهران از برگزاری آزمون استخدامی جهت دعوت به همكاری نیروهایجدید برای كتابخانه های عمومی تازه تاسیس در تهران خبر داد.

 

کلمات کلیدی

به گزارش روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران ، اسفندیار مبتكر سرابی مدیر كل كتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام این خبر افزود: این استخدام در راستای استخدام سراسری نهاد كتابخانه های عمومی كشور از طریق آزمون كتبی و شفاهی صورت می گیرد كه سهمیه استان 71 نفر تعیین شده است.

سرابی در خصوص زمان ثبت نام این آزمون گفت: ثبت نام متقاضیان از تاریخ 20 لغایت 28 بهمن ماه از طریق پورتال اطلاع رسانی نهاد كتابخانه های كشور به آدرس:‌ www.iranpl.ir انجام خواهد شد و پیش بینی می شود در نیمه دوم اسفندماه آزمون به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار شود.

سرابی در ادامه با اشاره به رشته های تحصیلی فارغ التحصیلان متقاضی همكاری در اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران گفت: جذب نیرو شامل رشته های مختلفی از جمله؛ كتابداری،حسابداری و علوم اقتصاد،حقوق،روابط عمومی ، مهندسی كامپیوتر "تمامی گرایش ها"، مهندسی عمران"تمامی گرایش ها"، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت "تمامی گرایش ها" روانشناسی كودك، علوم تربیتی و ... خواهد بود كه به ترتیب نیاز در بخش های ستادی و كتابخانه ای مشغول به كار خواهند شد.

سرابی یادآور شد: از 71 نفر سهمیه استخدامی استان 58 نفر به عنوان كتابدار در كتابخانه ها و 12 نفر در بخش های ستادی به كارگیری خواهند شد.

وی در ادامه افزود: از طریق نهادكتابخانه های عمومی كشور به تفكیك هر شهرستان  نیاز سنجی ها صورت گرفته و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان دعوت به كار در پرتال نهاد كتابخانه ها اعلام شده است.

مدیركل اداره كتابخانه های عمومی استان تهران در خاتمه خاطرنشان كرد: آزمون استخدامی نهاد در 2 مرحله انجام خواهد پذیرفت كه در مرحله اول آزمون كتبی است و به صورت عمومی در سطح كشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام 3 برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان