8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

- شرایط مدارک تحصیلی :
۱-۴- مدارک دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون های استخدامی است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی، موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
۲-۴- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که درآن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل(روز، ماه وسال) ذکر شده باشد(گواهی تحصیلی صادره به عنوان حوزه نظام وظیفه عمومی ویا سایر سازمان ها مورد پذیرش نخواهد بود).
۳-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه الزامی است. ضمناً مدارک تحصیلی که از طریق واحدهای دانشگاهی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی صادر می گردد لازم است دارای امضا و ممهور به مهر دانشگاه بوده و مهلت اعتبار آن منقضی نشده باشد.
۴-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر مبنای عددی/ یک سطح پایین تر از بالاترین مقیاس یا درجه ارزیابی فارغ التحصیلی دانشگاه ذیربط الزامی می-باشد.
۵-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی- کاربردی می بایست از طریق مدیر خدمات آموزشی امور دانش آموختگان سازمان مرکزی(تهران) صادر گردد.
۶-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق استان ذیربط یا سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صادر گردد(مدارک تحصیلی فاقد معدل یا ذکر میانگین کل قابل قبول نمی باشد).
۷-۴- حسب مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء فارغ التحصیل حوزه علمیه که بر اساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم در یکی از دوره های سطوح یک، دو و سه فارغ التحصیل شده اند به ترتیب از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها برخوردار می باشند که در صورت احراز شرایط منتشره در فراخوان عمومی/ آگهی استخدام با رعایت سایر ضوابط صنعت نفت می توانند در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند.
تذکر : داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

۵- دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها :
داوطلبان استخدام در یکی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز جدول شماره ۱ که براساس دستورالعمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت دارای مشخصه های ممتازی می باشند در صورت شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و پذیرش نهایی از امتیازات ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.

۶- فارغ التحصیلان گروه “الف” دانشگاه صنعت نفت :
فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت تمایل به استخدام می توانند با اخذ معرفی نامه از طریق تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران (بدون شرکت در آزمون کتبی) اقدام نمایند.
تبصره ۱: کلیه کارمندان شاغل فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت گروه الف و همچنین فارغ التحصیلان این دانشگاه که تاکنون در صنعت نفت شاغل نشده اند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد(مطابق جدول شماره ۱) در صورت تمایل و داشتن شرایط ممتازی می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند و پس از کسب حد نصاب نمره قبولی از امتیازت ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.
تبصره ۲ : فارغ التحصیلان شاغل دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.
تبصره ۳ : برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی متقاضی شرکت در آزمون صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.

۷- امتیازات ویژه :
۱-۷- حداقل بیست و پنج درصد(۲۵%) از ظرفیت و مجوزهای استخدامی در سطوح تحصیلی مورد نیاز و متناسب با حداقل شرایط سنی و تحصیلی(مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱) به “جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت” اختصاص می یابد.
تبصره ۱ : فرزندان(شاهد، جانباز و آزاده) مشمول جزء فوق از شروط “سن و معدل ” ( با رعایت حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز) معاف می باشند. لازم به ذکر است در زمان استخدام رعایت شرط سنی به منظور امکان تکمیل حداقل ۱۰ سال سابقه کار معتبر در صنعت نفت برای حصول شرایط استفاده از مستمری صندوق بازنشستگی مربوطه الزامی می باشد.
تبصره ۲ : تعیین اولویت مشمولین فوق برای معرفی در قالب سهمیه بیست و پنج درصد(۲۵%) مجوزهای استخدامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.
تبصره ۳ : متقاضیان به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات سهمیه استخدامی ویژه، می بایست از طریق اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.

۲-۷- پنج درصد(۵%) از سهمیه مجوزهای استخدامی به “رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(۲۵%)، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا” (مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱ از طریق شرکت در آزمون استخدامی) اختصاص می یابد.

۳-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان خوزستان و بوشهر بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان های فوق دریافت نموده باشند ( طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی ) به عنوان داوطلب بومی در مقاطع تحصیلی کاردانی هفتاد(۷۰) درصد،کارشناسی شصت(۶۰) درصد و کارشناسی ارشد پنجاه(۵۰) درصد جهت اعمال ” سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۴-۷- داوطلبان استان هرمزگان که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب: مدارک تحصیلی استخدام شرکت گاز ,
ارسال توسط رحیمیان