8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
14 نفر جذب کتابخانه‌های عمومی استان سمنان می‌شوند  
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان از سهمیه 14 نفری استخدام نیرو در کتابخانه های این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر عموزاده صبح سه شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران که در محل اداره کل امور کتابخانه های استان سمنان برگزار شد از اختصاص سهمیه جذب نیرو از طریق آزمون در کتابخانه های عمومی این استان خبر داد افزود: این امر در قالب استخدام سراسری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و از طریق آزمون کتبی و شفاهی انجام می شود و سهمیه استان سمنان 14 نفر تعیین شده است.
وی با تاکید بر اینکه ثبت نام متقاضیان از بیستم تا بیست و هشتم بهمن از طریق پورتال اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های کشور با آدرس www.iranpl.ir انجام می شود، اظهار داشت: پیش بینی می شود که این آزمون نیمه دوم اسفند ماه سالجاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.
مدیر کل کتابخانه های استان سمنان در ادامه اضافه کرد: افراد جذب شده در رشته های مختلفی از جمله کتابداری، امور مالی، فناوری اطلاعات، امور انجمن ها، امور مشارکتها، امور اداری، آمار و برنامه ریزی در بخش های ستادی و کتابخانه ای مشغول به کار می شوند.
عموزاده با اشاره به این مطلب که از 14 نفر سهمیه استخدامی استان سمنان هشت نفر به عنوان کتابدار در کتابخانه ها و شش نفر در بخش های ستادی به کارگیری می شوند، عنوان کرد: از طریق نهادکتابخانه های عمومی کشور به تفکیک هر شهرستان نیاز سنجی انجام شده و تعداد نیروهای مورد نیاز به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان دعوت به کار در پورتال نهاد کتابخانه ها اعلام شده است.
وی ضمن بیان اینکه آزمون استخدامی نهاد در دو مرحله انجام می پذیرد، گفت: در مرحله اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار می شود.
دیر کل کتابخانه های استان سمنان در خاتمه اظهار داشت: بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت تا نفرات نهایی از میان آنها جذب شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان