8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
صادقی اعلام کرد:  
ساکنان استان فارسی اطراف عسلویه در اولویت استخدام منطقه پارس جنوبی  
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: ساکنان استان فارس که در شعاع 100 کیلومتراطراف عسلویه ساکن هستند بومی این شهر محسوب شده و در اولویت استخدام منطقه پارس جنوبی قرار می گیرند.
به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هماهنگی های انجام شده از جانب استاندار فارس و وزیر نفت از این پس ساکنین شهرهای استان فارس که در شعاع 100 کیلومتری عسلویه قرار دارند در بحث استخدام به عنوان بومیان این منطقه محسوب می شوند.
وی تصریح کرد: هر گونه استخدام در منطقه پارس جنوبی باید با اولویت افراد بومی باشد که در این میان ساکنین شهرستانهای لامرد، مهر و خنج به طور کامل مشمول این قانون می شوند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ادامه داد: اما ساکنین بخش هایی از شهرستانهای لارستان، گراش، قیر و کارزین و فراشبند نیز مشمول این قانون می شوند.
صادقی با تاکید بر اینکه مردم این مناطق باید هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند، گفت: طی چند روز آینده مردم این شهرستانها مهلت ثبت نام برای استفاده از این قانون را دارند.
وی تصریح کرد: طرح بومی بودن مردم استان فارس در شعاع 100 کیلومتری عسلویه از جمله مباحثی است که می تواند حرکت بزرگی در خصوص ایجاد اشتغال در استان فارس باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:اولویت استخدام در منطقه پارس جنوبی,
ارسال توسط رحیمیان