8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رحیمی خبر داد:  
استخدام 25 نفر در اداره کل امور کتابخانه های عمومی خراسان شمالی  
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی گفت: به زودی 25 نفر در اداره کل امور کتابخانه های عمومی خراسان شمالی استخدام می شوند.
علی رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای تکمیل کادر اداری این اداره کل ، به زودی 25 نفر از فارغ الحصیلان دانشگاهی لیسانس به بالا، در بخش های کتابداری و امور اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان استخدام خواهند شد.
وی با بیان اینکه استخدام این افراد در راستای تکمیل نیروهای متخصص و مورد نیاز، از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، از بین افراد واجد شرایط صورت خواهد گرفت اظهارداشت: نیاز این استان در رشته کتابداری( کتابداری ویژه کودکان، کتابداری ویژه نابینایان و کتابداری سیار) و کارشناس امور اداری است.
رحیمی افزود: از این تعداد پنج نفر کتابدار و دو نفر کارشناس شامل کارشناس مشارکتها و کارشناس امور اداری در شهرستان بجنورد، چهار نفر کتابدار در شهرستان اسفراین، سه نفر کتابدار در شهرستان جاجرم، سه نفر کتابدار در شهرستان شیروان، یک نفر کتابدار در شهرستان فاروج، پنج نفر کتابدار در شهرستان مانه و سملقان و سه نفر کتابدار در شهرستان گرمه جذب نهاد کتابخانه های عمومی استان خواهند شد.
وی دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های کتابداری، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر در علوم حوزوی را برای رشته شغلی کتابداران الزامی دانست و گفت: داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام تا تاریخ 29 اسفندماه 91  برای مقطع کارشناسی و داشتن حداقل معدل 14 در آخرین مدرک تحصیلی از دیگر شرایط استخدام عنوان شده است.
رحیمی اظهار داشت: رشته های مورد نظر برای کارشناس مشارکت ها، دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در یکی از رشته های اقتصاد، مدیریت دولتی با گرایش های مدیریت مالی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های ارتباطات، روابط عمومی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها و آمار و یا مدرک سطح دو و یا بالاتر علوم حوزوی  و رشته شغلی کارشناس امور اداری، دارا بودن دانشنامه کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی در مقطع کارشناسی، مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های منابع انسانی، مدیریت تحول، تشکیلات و روشها  و مدیریت سیستم های اطلاعاتی و رشته های مهندسی صنایع و حقوق اعلام شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی یادآورشد: به ازای هر مقطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی، دو سال به حداکثر سن داوطلبان اضافه شده و مدت خدمت وظیفه عمومی برادران نیز به حداکثر سن آنان افزوده خواهد شد.
وی همچنین بر بومی بودن متقاضیان تاکید کرد و افزود: برابر شرایط اعلام شده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور،
بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا، برای داوطلبان زن الزامی است.
رحیمی، محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب و یا گذراندن حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و یا دانشگاه) در محل مورد تقاضا و یا سکونت خود و یا خانواده در شهرستان یا استان محل خدمت در دو سال اخیر را از شرایط بومی بودن متقاضی عنوان کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا تاریخ 28 بهمن ماه جاری اعلام شده است تصریح کرد: از آنجا که ثبت نام از متقاضیان به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، علاقمندان می توانند به آدرس اینترنتی WWW.IRANPL.IR مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی زمان آزمون استخدامی را 25 اسفند ماه جاری عنوان کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان