8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیر کل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور از دعوت به همکاری نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تاسیس کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا احمدی - مدیر کل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌ها - از دعوت به‌کار نیروهای جدید در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی و شفاهی خبر داد و گفت: ثبت‌نام از تاریخ 20 لغایت 28 بهمن‌ماه از طریق پورتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های کشور به آدرس www.iranpl.ir انجام و در نیمه‌ی دوم اسفند‌ماه آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بنا بر اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌ای عمومی کشور احمدی در ادامه افزود: جذب نیرو شامل رشته‌های مختلفی از جمله؛ کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی کودک، علوم تربیتی و ... خواهد بود که به ترتیب نیاز در بخش‌های ستادی و کتابخانه‌ای مشغول به کار خواهند شد.
مدیر کل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی نهاد در دو مرحله انجام خواهد شد که در مرحله‌ اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان از آنها برای مصاحبه‌ حضوری و تخصصی دعوت می‌شود تا نفرات نهایی از میان آنها جذب شوند.
 
25


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان