8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
وزیر نفت با جذب 1747 نفر از افراد شاغل در صنعت نفت که پیش‌تر در آزمون‌های استخدامی سازمان بهداشت و درمان و سازمان حراست صنعت نفت شرکت کرده بودند و مراحل استخدامی آنها متوقف شده بود، موافقت کرد. 
دکتر علیرضا میر محمد صادقی در این خصوص توضیح داد: نیروهای پیمانکاری که در آزمون‌های استخدامی پیشین شرکت کرده بودند، زنان سرپرست خانوار، کارکنان فرزند شهید خارج از صنعت نفت یا فرزندان کارکنان فوت شده یا فوت‌شده ناشی از کار در صنعت نفت که قبلا اطلاعات آنها در سیستم نیروی انسانی وجود دارد، نیز شامل این دستور خواهند شد. 
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت تصریح کرد: البته جذب این افراد مشروط به اینست که مدیران عامل چهار شرکت اصلی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی متعهد شوند تا در سال آینده نسبت به اصلاح ساختار نیروی انسانی و جذب نیروهای با تحصیلات بالا اقدام کنند. 
وی با تاکید بر اینکه بنابراین درصورت متعهد شدن مدیران چهار شرکت اصلی به جذب نیروهای جدید در جهت اصلاح هرم تحصیلاتی نیروی انسانی، جذب این نیروها بلامانع است، افزود: در این رابطه تلاش می‌شود این تعهد از معاونان وزیر نفت در چهار شرکت اصلی گرفته شود. 
دکتر میر محمد صادقی خاطرنشان کرد: 219 نفر ازاین افراد در آزمون استخدامی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و 762 نفر در آزمون استخدامی سازمان حراست شرکت کرده بودند که مراحل جذب آنها در سال گذشته متوقف شده بود . 
وی با تاکید بر اینکه وزارت نفت در یکسال گذشته در جهت اصلاح هرم ساختار نیروی انسانی صنعت نفت برآمده است، گفت: در حال حاضر حدود 50 درصد نیروهای رسمی صنعت نفت دیپلم و زیر دیپلم، 14 درصد فوق دیپلم، 30 درصد لیسانس و 6 درصد فوق لیسانس و دکترا هستند. 
به گفته معاون وزیر نفت این درحالیست که قرار است در 10 سال آینده 40 درصد افراد فوق دیپلم، 30 درصد لیسانس، 20 درصد فوق لیسانس و 10 درصد دارای مدرک دکترا باشند. 
وی تصریح کرد: با ابلاغ ضوابط و معیارهای جدید برای استخدام نیروی شایسته و اصلح، از این به بعد حداقل مدرک برای جذب در صنعت نفت فوق دیپلم است.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان