8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اعلام کرد حدود 40 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در سال 91-90 با مصوبه مجلس شورای اسلامی تعیین وضعیت شده و جذب آموزش و پرورش شدند.
ˈعلی باقرزادهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اکنون تنها شمار اندکی از آموزشیاران از نظر استخدامی تعیین تکلیف نشده اند و در هر استان دو یا سه نفر چنین وضعیتی دارند که این افراد شرایط استخدام را نداشته اند.
باقر زاده اضافه کرد: در زمان حاضر حدود 40 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی به پیمانی و رسمی تغییر وضعیت یافته اند.
وی افزود: شماری از این آموزشیاران دارای مدرک کارشناسی بودند و براساس ماده پنجم وضعیت استخدامی آموزش و پرورش، رسمی شدند. همچنین براساس همین ماده آموزشیارانی که دارای مدرک کاردانی بودند به پیمانی تغییر وضعیت یافته اند.
باقرزاده اضافه کرد: افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند متناسب با مدرک تحصیلی، پیمانی و رسمی شدند و مابقی آموزشیاران نهضت سوادآموزی براساس بخش نامه مهر آفرین، پیمانی شدند.
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش مهارت های آموزشیاران گفت: دوره های به روز کردن اطلاعات این دسته از آموزشیاران در سطح کشور برگزار می شود و مشکلی به لحاظ تجربه و دانش سواد آموزی در استان های کشور وجود ندارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:جذب آموزشیار نهضت در آموزش و پرورش,
ارسال توسط رحیمیان