8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
براساس اعلام باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال این باشگاه روز دوشنبه معرفی نخواهد شد و محمد رویانیان مذاکراتش را با گزینه های مد نظر تا پایان هفته ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جلسه ای که روز یکشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس داشتند اعلام شد از بین محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان یکی تا روز دوشنبه به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان و جانشین یحیی گل محمدی معرفی خواهد شد. این در حالی است که مدیر روابط عمومی این باشگاه معرفی سرمربی را به روزهای آینده موکول کرد.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که پیش از این اعلام شده بود سرمربی پرسپولیس روز دوشنبه معرفی خواهد شد تماس های بسیاری از سوی رسانه های گروهی با باشگاه صورت گرفت تا در جریان آخرین وضعیت کادر فنی قرار بگیرند. این در حالی است که امروز نه هیات مدیره و نه کمیته فنی جلسه‌ای نداشته‌اند که بخواهند سرمربی را معرفی کنند.

وی با بیان اینکه گزینه‌های هیات مدیره همان دو نفری هستند که در جلسه روز یکشنبه اعلام شد تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هر چه سریعتر سرمربی فصل آینده را مشخص و معرفی کند اما برای این کار شتابزده عمل نخواهد کرد و با دقت و حساسیت بیشتری کار را پیش خواهد برد. هر چند که اعتقاد داریم نباید برای فصل نقل و انتقالات زمان را از دست بدهیم تا انتخاب های خوبی داشته باشیم اما اگر دقت کنید در بین تیم های لیگ برتری تنها یکی - دو تیم وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کرده اند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: محمد رویانیان مذاکراتش را با گزینه های مورد نظر باشگاه ادامه خواهد داد و تصور می کنم تا پایان هفته جمع بندی نظرکارشناسان و مشورت هایی که انجام داده اند را اعلام خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان