8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۲ -آموزش و پرورش به‌زودی آزمون استخدامی برگزار می‌کند/ اعلام شرایط شرکت‌کننده‌ها

وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: هر چه زودتر باید آزمون را برگزار کنیم اما وقتی زمان می‌گوییم، اگر یک هفته دیر یا زود شود، مسائلی به وجود می‌آید.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» از برگزاری آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: قانونگذار یک قانونی را برای ما قرار داده است که طی دو سال باید آزمونی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این آزمون با توجه به شرایطی که در قانون پیش‌بینی شده است برای مربیان پیش‌دبستانی‌ است و برخی افراد که فکر می‌کردند در آزمون قبلی به نوعی حق‌شان ضایع شده است به عنوان مثال فکر می‌کردند منابعی در اختیارشان قرار نگرفته بود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: در برگزاری آزمون جدید، منابع را به موقع اطلاع‌رسانی کرده و  سعی می‌کنیم همه مطلع باشند تا کسی دچار مشکل نشود.

وی با بیان اینکه نمی‌گذاریم کسی احساس کند که حقش ضایع شده است، افزود: باید مجوزها‌ را بگیریم، روند و برنامه‌ریزی‌ها را تعریف کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان آزمون به خبرنگار فارس گفت: هر چه زودتر باید آزمون را برگزار کنیم اما وقتی زمان می‌گوییم، اگر یک هفته دیر یا زود شود، مسائلی به وجود می‌آید.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: در حال حاضر وزارتخانه به دنبال دریافت مجوزها و تعریف برنامه‌هاست.

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۲ -معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از۳۰۰۰ مدرسه تخصصی ورزشی در کشور راه‎اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، عبداللهیان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان افزود: معلمی بزرگترین مقامی است که در هیچ دانشگاهی بدست نمی‎آید مگر با گچ و تخته و تلاش در کلاس درس؛ اگر معلمی همراه با عشق نباشد نمی‎توان انتظار داشت که مشکلات فرهنگی جامعه مرتفع شود.
وی با بیان اینکه معلم عنصر اصلی قانون سند تحول بنیادین است، بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار مدرسه در کشور به فناوری‎های جدید تجهیز شدند.
عبداللهیان تصریح کرد: کلاس‎ها و محیط آموزش باید به جای حافظه‎محور به محیطی پژوهش‎محور و تفکرمحور تبدیل شوند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید نظام رتبه‎بندی معلمان به سرانجام برسد، اظهار کرد: با اجرایی شدن این نظام نوع نگاه جامعه به جایگاه معلم تغییر خواهد کرد و در حال حاضر این قانون در شورای عالی انقلاب فرهنگی در طی مسیر خود است.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در استخدام نیروهای خود درصد بسیاری از فرزندان شاهد و ایثارگر را جذب کرده است.
عبداللهیان تصریح کرد: در همین راستا تعداد مدارس سمپاد را از ۲۰۰ به ۶۰۰ مورد افزایش دادیم.
وی با بیان اینکه اگر بناست ورزش قهرمانی تقویت شود باید این مهم در آموزش و پرورش شکل گیرد، اظهار کرد: در این خصوص ۳۵۰۰ مدرسه تخصصی ورزشی راه‎اندازی شده و۴۰۰۰ سالن ورزشی و ۴۰۰ استخر نیز سال گذشته کلنگ‎زنی شده است.
معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص مدارس قرآنی گفت: به منظور راه‎اندازی این مدارس، ۵۰۰۰ حافظ قرآن را جذب کرده‎ایم.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۲ - معلم،باید از اولین روز کار در آموزش و پرورش استخدام شود.

آزمون جذب مربیان پیش دبستانی،نیروهای شرکتی و قراردادی امسال برگزار میشود.

حمیدرضا حاجی بابایی،در حاشیه ی بازدید از مجتمع آموزشی در حال ساخت شهرستان قدس،ضمن اعلام مطلب فوق گفت این اقدام در راستای مصوبه ی مجلس و با منظور کاهش نگرانی این افراد انجام میشود.وی با اشاره به جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش اظهار کرد،اقدامات لازم برای جذب تعدادی از نیروها در سال گذشته انجام شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معلم،باید از اولین روز کار در آموزش و پرورش استخدام شود.

وزیر آموزش و پرورش،همچنین بر اعتقاد خود مبنی بر استخدام معلمان از همان روز اول کاری در آموزش و پرورش تاکید کرد.

خبر ۹ اردیبهشت ۹۲ – جذب حدود ۴۰ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اعلام کرد حدود ۴۰ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در سال ۹۱-۹۰ با مصوبه مجلس شورای اسلامی تعیین وضعیت شده و جذب آموزش و پرورش شدند.
ˈعلی باقرزادهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اکنون تنها شمار اندکی از آموزشیاران از نظر استخدامی تعیین تکلیف نشده اند و در هر استان دو یا سه نفر چنین وضعیتی دارند که این افراد شرایط استخدام را نداشته اند.
باقر زاده اضافه کرد: در زمان حاضر حدود ۴۰ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی به پیمانی و رسمی تغییر وضعیت یافته اند.
وی افزود: شماری از این آموزشیاران دارای مدرک کارشناسی بودند و براساس ماده پنجم وضعیت استخدامی آموزش و پرورش، رسمی شدند. همچنین براساس همین ماده آموزشیارانی که دارای مدرک کاردانی بودند به پیمانی تغییر وضعیت یافته اند.
باقرزاده اضافه کرد: افرادی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شدند متناسب با مدرک تحصیلی، پیمانی و رسمی شدند و مابقی آموزشیاران نهضت سوادآموزی براساس بخش نامه مهر آفرین، پیمانی شدند.
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش مهارت های آموزشیاران گفت: دوره های به روز کردن اطلاعات این دسته از آموزشیاران در سطح کشور برگزار می شود و مشکلی به لحاظ تجربه و دانش سواد آموزی در استان های کشور وجود ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:اخبار آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 92,
ارسال توسط رحیمیان