8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دعوت به همکاری نهاد کتابخانه‌ها اعلام شد و داوطلبان می‌توانند از نتایج آزمون خود مطلع شوند.
منصوری گفت: داوطلبان و شرکت کنندگان در آزمون مذکور به منظور کسب اطلاعات می‌توانند به آدرس پورتال نهاد (www.iranpl.ir)، صفحه شخصی خود مراجعه کنند و با وارد کردن مشخصات از قبولی یا رد خود مطلع شوند.
وی افزود: بدیهی است قبولی در مرحله اول آزمون دعوت به همکاری نهاد، هیچگونه حقی به‌منظور همکاری برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد و قبولی نهایی داوطلبان منوط به موفقیت در مراحل بعدی خواهد بود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اضافه کرد: متقاضیان برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول پس از مراجعه به پورتال اطلاع رسانی نهاد به آدرس www.iranpl.ir می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری، شماره شناسنامه و کد ملی خود از نتیجه آزمون شان مطلع شوند.
منصوری در پایان گفت: پس از قبولی، داوطلبان باید در مصاحبه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی شرکت کنند که در صورت قبولی به خانواده نهاد کتابخانه‌های عمومی خواهند پیوست.
آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 25 اسفندماه سال گذشته به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان