8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

محمد رويانيان در گفت‌وگو با بخش خبري ساعت 20:30 اظهار داشت: متأسفانه بايد اين را اعلام کنم که باشگاهي صنعتي ميلياردها تومان در اين فوتبال خرج مي‌کند و هيچکس نيست که در اين فوتبال به او تو بگويد.

به گزارش فارس، وي افزود: من بايد عصباني باشم و اين حرف‌ها را بزنم که همه مردم بدانند يک باشگاه صنعتي در ايران وجود دارد که به حساب من يک مربي و سه بازيکن 8.5 ميليارد تومان براي آنها هزينه برداشته است تا به اين تيم اضافه شوند.

رويانيان ادامه داد: من نمي‌دانم اين پول از کدام جيب مي‌رود اما مسلماً اين پول شخصي نيست. ميلياردها تومان در حال خروج از بخش صنعتي کشور است و در فوتبال در حال هزينه شدن، که بايد بدانيم اين پول‌ها از کجا مي‌آيد.

وي خاطرنشان کرد: براي دو بازيکن من مي‌خواهند دو برابر پول دهند مثلاً با حساب من 2 ميليارد تومان مي‌خواهند به هر نفر از بازيکنان من بدهند.

مديرعامل پرسپوليس خطاب به هواداران گفت: من از الآن به اين هواداران مي‌گويم اينطور پول خرج نمي‌کنم و اسم‌شان را به هواداران خواهم داد که با من در حال جفا کردن هستند. مطمئن باشيد اسم‌شان را اعلام مي‌کنم و مي‌گويم که کدام بازيکنان از من چقدر پول گرفتند و يا خواستند اما به پرسپوليس پشت کردند.

وي در پايان در خصوص شرط زنجاني براي باشگاه پرسپوليس نيز گفت: آقاي زنجاني همه چيز را پذيرفت که اين شرط‌ها نباشد و دايي در پرسپوليس کارش را دنبال کند. حالا دوست دارد 300 سال برود و با دوستان مصاحبه کند، خوششان مي‌آيد اين کارها را انجام دهند، اما دايي تمام و کمال پرسپوليسي شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:رويانيان: ادامه دهند افشاگري مي‌کنم,
ارسال توسط رحیمیان