8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مسئول دفتر هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به طرح برخی مسائل درباره وی واکنش نشان داد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز سه‌شنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به طرح برخی مسائل درباره هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.

"رسانـه محترم

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني؛ به خاطر 60 سال حضور در بالاترين سطوح مبارزات قبل از انقلاب و مسئوليت‌هاي خطير پس از آن؛ شخصيتي شناخته شده است كه براي اثبات توانمندي‌ها؛ نياز به تبليغات مرسوم در انتخابات ندارد و همين امر باعث نگراني بعضي از نامزدها و طرفداران و رسانه‌هايشان شده كه پس از نام‌نويسي ايشان در انتخابات، لحن به اصطلاح دلسوزانه خويش را براي توصيه به عدم ورود به عرصه عوض كرده‌اند و به‌گونه‌اي روند تخريب را تشديد كرده‌اند كه انگار براي جذب آراي جامعه، چاره‌اي جز تلاش براي رويگرداني شگفت‌انگيز مردم به اين شخصيت تاريخي ندارند.

اگرچه سابقه تخريب و توهين و تهمت به ايشان به سال‌هاي مبارزه، در پرونده‌سازي‌هاي ساواك ؛مباحث گروهك‌هاي چپ؛ بيانيه‌هاي ترور بزرگان انقلاب؛ دشمنان داخلي و خارجي نظام و تندروهاي سياسي برمي‌گردد و از آنان انتظاري جز اين نيست؛ ولي تلاش تخريبي بعضي از شخصيت‌ها و روزنامه‌هاي مدعي اصول‌گرايي و مدعي پايبندي به اصول انساني و اسلامي به خصوص رسانه‌‌‌هاي متعلق به بيت‌المال مسلمانان در همنوايي با رسانه‌هاي معاند خارجي، جعل خبر و نقل مصاحبه‌هاي ساختگي با عنوان اقوام و فرزندان، براي بدنام كردن رقيب و تخريب آن در ايام انتخابات شگفت‌انگيز است.

طنز خنده‌دار اين رسانه‌ها؛ فهرست كردن همه موارد تخريبي عليه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني است و در ادامه اين يادآوري‌ها كه گاهي احساس مي‌شود رسانه‌اي براي انعكاس و انتشار مطالب توهين‌آميز رسانه‌هاي معاند خارجي، ضد انقلاب و فراري‌هاي سياسي مي‌شوند و خود را هم به سلسله تخريب مي‌چسبانند و اين نشان‌دهنده يك ارتباط قلبي بين آنان از زمان طاغوت تا الان است كه 35 سال از انقلاب اسلامي مي‌گذرد.

در نگاه شرعي نيز در تقسيم‌بندي‌هاي اخلاق انتخاباتي و در حكم شرع «تخريب» مذموم و مردود است و حضرات تخريب چي!! خواسته يا ناخواسته از شأن و موقعيت خود و خطي كه ادعاي پيروي از آن را مي‌نمايند، مي‌كاهند. در عرصه تبليغات انتخاباتي آنچه كه مقبوليت پيدا مي‌كند؛ واقعيت‌هاست؛ آن هم واقعياتي كه از نوع فهم و مشاهده مردم باشد؛ چون در بسياري از امور واقعيت‌هاي ذهني نامزد انتخاباتي، نمي‌تواند در حوزه فهم و درك مردم قرار گيرد. متأسفانه در شرايط حاضر؛ بخش مهمي از كانديداها و حاميان آنها، پايه تبليغات خود را بر مبناي «تخريب» قرار داده‌اند، بدون اينكه به اين مهم واقف باشند كه از يك سو، نظام را در حوزه‌هاي مختلف زير سؤال مي‌برند و از سوي ديگر انعكاس «تخريب» رقيب متوجه خود آنان مي‌شود و در واقع آنها هم خود را «تخريب» مي‌كنند و هم به نظام آسيب مي‌رسانند. انتخابات به ويژه انتخابات رياست جمهوري، در عرصه و پهنه‌اي بسيار گسترده انجام مي‌شود و چنانچه نامزدهاي انتخابات، تمام وقت مشغول تبليغات ايجابي در اين عرصه‌ها باشند باز هم براي پوشش همه عرصه‌ها در مضيقه كمبود وقت قرار مي‌گيرند؛ حال چگونه است كه با وجود پردامنه بودن مسائل انتخابات و كمبود وقت برخي نامزدها؛ وظيفه اصلي خود را فراموش كرده‌اند و يكسره مشغول «تخريب» دستاوردهاي انقلاب هستند. اگر تاكنون، اندك تصوري از «تخريب» رقيب و تأثير آن بر آرا بود (كه اگر بود اشتباه بود) در وضعيت جديد كه اوضاع كشور براي همه روشن است، آن تصور به كلي باطل شده است و يقيناً تبليغات «تخريبي» اثر عكس خواهد داشت.

البته آيت‌ا‌لله هاشمي رفسنجاني؛ آن‌گونه كه مشي ديني و سياسي‌شان است و در بيانيه اعلام حضور هم تأكيد كردند؛ عدل و اعتدال ديني و ملي را اساس برنامه‌هاي خويش قرار داده است و مطمئناً اين اصل اسلامي و انساني در پاسخ به تخريب‌ها هم رعايت مي‌شود و گويندگان و نويسندگان كه قصدشان در ورود به مقدمات انتخابات؛ خلق حماسه سياسي است، خوب مي‌دانند كه نردبان‌سازي از آبروي افراد در رسيدن به قله افتخار؛ عين رسوايي و بزرگترين شكست اخلاقي است كه در هيچ مكتب ديني و مرام عقلي پسنديده نيست و بي‌آبرويي بيشتر اقدام رسانه‌هاي مغرض در ساختن مصاحبه‌هاي دروغين، نقل‌قول‌هاي كذب، شايعه‌سازي‌ها و تحريف واقعيات است كه براي به قدرت رسيدن يك شخص يا گروه، ذات انساني و آخرت خود را مخدوش و خراب مي‌كنند كه بايد روزي در پيشگاه خدا و خلق خدا پاسخگوي اين‌گونه اعمال ضداسلامي و انساني خود باشند. انشاءالله"
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان