8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ،‌ تحقیقات و فناوری گفت: اولویت جذب در مشاغل ورزشی به دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی داده شد .
مهدی طالب پور در نشستی با خبرنگاران افزود: پیش تر این فارغ التحصیلان فرصت های بسیار محدودی برای اشتغال در کارهای مرتبط با رشته تحصیلی خود بودند ولی از این پس در مشاغل ورزشی وزارت ورزش و جوانان و هیئت ها و فدراسیون های ورزشی در اولویت جذب قرار می گیرند .
وی گفت: بر اساس مطالعات ما ، بیش از 120 شغل ورزشی در کشور داریم که حدود 20 عنوان از آنها مشاغل مربوط به رسانه ها و حدود 80 عنوان نیز در صنعت ورزش است .
رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ،‌ تحقیقات و فناوری افزود : منابع مالی در ورزش بسیار زیاد است ولی چون درست عمل نمی شود و شناختمان از مسائل علمی ورزشی محدود است ، از این منابع درست استفاده نمی کنیم و آنها را از دست می دهیم .
طالب پور همچنین با اشاره به تبدیل اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم ،‌ تحقیقات و فناوری به سازمان ورزش های دانشگاهی گفت: توسعه ورزش های همگانی در برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت ورزش و جوانان قرار دارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان