8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
محسن رضایی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال سوم مطرح شده در مناظره اقتصادی گفت: در صورتی که به عنوان رئیس جمهور برگزیده شوم طرح مسکن مهر را با انجام اصلاحاتی ادامه خواهم داد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی در پاسخ به سوال سوم مناظره مبنی بر اینکه برنامه دولت شما برای تامین مسکن مهر و مهار بحران مسکن چیست گفت: ابتدا باید این نکته را تذکر دهم که ای کاش روش بهتری برای صحبت در مورد مهمترین مباحث کشور که اقتصاد است در پیش گرفته می شد

وی با تاکید بر اینکه ما در اداره کشور می بایست کار را به مردم بدهیم گفت: مردم در اقتصاد و مسکن مشارکت داده نمی شوند.

رضایی در خصوص مسکن مهر تصریح کرد: اگر مسکن مهر بدون استفاده از چاپ پولهای بی پشتوانه ارائه می شد خیلی بهتر بود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: قیمت مسکن در تهران و سایر کلان شهرهای ایران به صورت سرآسامی بالا می رود که نیاز برنامه ریزی جدی برای بهبود این وضع می باشد.

رضایی با تاکید بر اینکه او طرح مسکن مهر را به انجام اصلاحاتی ادامه خواهد داد گفت: مانند دولتهای قبلی پروژه های نیمه تمام را رها می کردند نباید پروژه مسکن مهر را رها کنیم و هزینه بیشتری بر کشور تحمیل کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این خصوص باید مقررات محدوده شهرها بر اساس معماری ایران اسلامی بازنگری شود.

رضایی در خصوص وامهای مسکن نیز تصریح کرد: باید وامهای مسکن به گونه ایی اختصاص داده شود که مردم بتواند بیشتر قیمت مسکن را در تسهیلات دریافت کنند همچنان که در بیشتر نقاط جهان 70 درصد قیمت مسکن را وام می دهند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید شرایطی به وجود بیاید مسکن از یک کالای سرمایه خارج شود.

بعد از اظهارات محسن رضایی درباره تامین مسکن و مهار بحران در این بخش، هفت نامزد دیگر مواضع خود را در رابطه با آن بیان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی در پاسخ به اظهارات 7 کاندیدای دیگر گفت: من توضیح دادم که مشکل ما معماری ایران است و مسکن را نباید تنها در رابطه با خانه سازی نگاه کرد.

کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: بدون محاسبه تمامی پارامترهای زندگی مردم نمی باید در خصوص موضوع مسکن تصمیم گیری کرد بلکه می بایست در چارچوب معماری که عرض کردم که معماری نوین ایرانی اسلامی است، به مشکل مسکن نگریست.

وی ادامه داد: در این خصوص باید ابتدا به این سئوالات پاسخ دهیم که شهرها چه مقدار می خواهند توسعه پیدا کنند و اقتصاد هر شهر چگونه خواهد بود و اقتصاد مردم نیز به چه صورت خواهد بود.

رضایی افزود: در این شرایط است که می توانیم تعیین کنیم که برای هر منطقه مثلا مناطق فرسوده می خواهیم چه مقدار بودجه اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: من خوشحال هستم که اکثر کاندیداها ادامه طرح مسکن مهر را قبول دارند ولی ما باید شرایطی را فراهم کنیم که 70 درصد قیمت مسکن به مردم وام داده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان