8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

تجهيزات آزمايشگاهي موردنياز اين درمانگاه در اسرع وقت تأمين مي‌شود و در آينده نزديك نيز كادر درماني آن براي ارتقاء خدمات درماني تكميل مي‌شود.
ایلنا: مديرعامل صندوق تأمين‌اجتماعي در بازديد از واحدهاي مختلف درمانگاه تأمين اجتماعي طبس، مشكلات و نيازهاي اين مركز درماني را مورد بررسي قرار داد.
به گزارش ايلنا،رحمت ا... حافظي در اولين روز سفر به استان يزد از بخش‌هاي مختلف درمانگاه تأمين‌اجتماعي شهرستان طبس بازديد كرد.
دكترحافظي در اين بازديد از جذب پزشك متخصص و تأمين تجهيزات موردنياز درمانگاه تأمين‌اجتماعي طبس براي ارتقاء خدمات به بيمه‌شدگان خبر داد و گفت: تجهيزات آزمايشگاهي موردنياز اين درمانگاه در اسرع وقت تأمين مي‌شود و در آينده نزديك نيز كادر درماني آن براي ارتقاء خدمات درماني تكميل مي‌شود.
مديرعامل صندوق تأمين اجتماعي با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي جذب پزشك در مناطق محروم گفت: درشهرستان طبس به دليل فاصله زياد با مراكز درماني مركز استان، بايد نسبت به استخدام پزشك اقدام شود تا پزشكان رغبت و انگيزه بيشتري براي فعاليت در مناطق محروم داشته باشند.
درمانگاه تأمين‌اجتماعي طبس درحال حاضر با سه پزشك عمومي و 28 نفر پرسنل خدمات درماني موردنياز بيمه‌شدگان اين شهرستان را تأمين مي‌كند و با بررسي‌هاي به عمل آمده از سوي مديرعامل صندوق تأمين اجتماعي نسبت به رفع مشكلات اين درمانگاه و ارتقاء آن به پلي‌كلينيك تخصصي اقدام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان