8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

دومين ديدار تيم‌هاي واليبال ايران و ايتاليا از هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال از ساعت 21:30 به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاسراديميگني شهر ساساري در حالي که بازي نخست با نتيجه 3 بر يک به سود ايران خاتمه پيدا کرده بود، برگزار شد که در پايان شاگردان خوليو ولاسکو با نتيجه 3 بر 2 (25 - 22، 25 - 20، 20 - 25، 18 - 25 و 15 - 13) بازي را به حريف قدرتمند خود واگذار کرد.

به نقل از فارس، ايوان زايتسف، بازيکن شماره 9 ايتاليا در اين بازي توانست 18امتياز کسب کند و امتيازآورترين بازيکن ميدان لقب بگيرد.

سيد محمد موسوي، بازيکن تيم ملي ايران هم با به دست آوردن 15 امتياز به عنوان امتياز‌آورترين بازيکن ايران معرفي شد.

* آمار عملکرد ملي‌پوشان ايران در بخش‌هاي حمله، دفاع و سرويس به اين شرح است:

در بخش حمله شهرام محمودي از مجموع 25 حمله، توانست 12 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد. پس از محمودي، امير غفور از 20 حمله خود موفق شد 9 امتياز کسب کند. رحمان داودي، ديگر بازيکن تيم ايران در اين بازي 13 حمله انجام داد و موفق به کسب 8 امتياز براي ايران در بخش هجومي شد.

در دفاع محمد موسوي عراقي در تيم ايران از مجموع 18 دفاع خود توانست 10 امتياز کسب کند و پس از وي عادل غلامي 6 دفاع انجام داد که وي موفق به کسب 2 امتياز شد. حمزه زريني هم 6 دفاع انجام داد و توانست تنها 2 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد.

در بخش سرويس هم عادل غلامي 23 بار پشت خط سرويس قرار گرفت و توانست 2 امتياز مستقيم سرويس کسب کند. موسوي هم از 16 باري که پشت خط سرويس قرار گرفت 2 امتياز کسب کرد. عليرضا مباشري هم از 4 باري که پشت خط سرويس قرار گرفت موفق شد يک امتياز کسب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان