8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم انتخاب برترین‌های لیگ دوازدهم فوتبال عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد که برترین‌های لیگ توسط کارشناسان انتخاب شدند.

* برترین‌های این مراسم به شرح زیر است:

* حسین فرکی، مربی با اخلاق تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان مربی اخلاق انتخاب شد.

وی یکی از مربیانی بود که در فصل گذشته کمتر وارد حاشیه شد و همیشه در نشست‌های خبری با صبر و حوصله جوابگوی خبرنگاران بود.

* فجر شهید سپاسی شیراز عنوان تیم برتر اخلاق این مراسم را به خود اختصاص داد.

* هواداران گهر دورود به عنوان برترین تماشاگران لیگ برتر دوازدهم انتخاب شدند.

تماشاگران گهر با وجود اینکه نیم فصل اول لیگ برتر را از میزبانی محروم بودند، اما در نیم فصل دوم برخلاف انتطارات میزبانی شایسته‌ای از حریفان داشتند به طوری که حتی در مسابقاتی هم که شکست می‌خوردند تیم‌ها و بازیکنان رقیب را تشویق می‌کردند.

* کارشناسان داوری ایران، سعید مظفری‌زاده را به عنوان بهترین داور لیگ برتر دوازدهم انتخاب کردند. مظفری‌زاده در مراسم انتخاب بهترین‌های لیگ برتر فوتبال سوت طلایی را از آن خود کرد. بابک داوری هم به عنوان بهترین کمک داور انتخاب شد. مظفری‌زاده در حالی این عنوان را به خود اختصاص داد که گزینه‌های دیگری همچون فغانی و قهرمانی هم برای تصاحب سوت طلا مطرح بودند. مظفری‌زاده در سال 1378 داوری را شروع کرده‌ است.

* مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم عنوان مرد اخلاق این مراسم را به خود اختصاص داد. جایزه او را کریم باقری داد.

* در بخش برترین تیم این عنوان به باشگاه استقلال رسید. این انتخاب به دلیل قهرمانی استقلال در لیگ برتر و همچنین صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بوده است. جایزه این بخش را مهدی تاج اهدا کرد.

* سعید عزت اللهی بازیکن تیم فوتبال ملوان هم به عنوان پدیده لیگ دوازدهم فوتبال ایران انتخاب شد.

* امیر قلعه‌نویی عنوان برترین مربی را به خود اختصاص داد. این انتخاب به دلیل قهرمانی وی با استقلال در فصل گذشته و همچنین کسب چهار دوره قهرمانی در لیگ برتر بوده است. عزیز محمدی این جایزه را داد. البته امیر قلعه‌نویی در این مراسم نیست و علی فتح الله‌زاده به جای او این جایزه را گرفت.

* جلال رافخایی، مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی کفش طلای این مراسم را به خود اختصاص داد.

یکی از این ملاک‌ها میزان تأثیرگذاری این بازیکن در ملوان بود. رافخایی یکی از بازیکنان بومی ملوان است که با وجود فراز و نشیب‌هایی که داشت برای این فصل هم قراردادش را با قوهای سپید انزلی تمدید کرد.

رافخایی در فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با 19 گل زده عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده بود. علی دایی که خود آقای گل جهان بوده است جایزه این بخش را اهدا کرد.

* در بخش انتخاب برترین بازیکن این عنوان به محرم نویدکیا بازیکن تیم فوتبال سپاهان رسید. کاندیداهای این بخش مهدی رحمتی، پژمان منتظری و نویدکیا بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:برترین‌های لیگ دوازدهم فوتبال ,
ارسال توسط رحیمیان