8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی خبر داد  
اعلام نتایج آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها  
نتایج نهایی آزمون استخدامی ۹۲ تا نیمه شهریورماه اعلام خواهد شد براساس آخرین آمار ارائه شده آخرین زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ۹۲ مربوط به استان خراسان رضوی تا نیمه شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد.
به گزارش گروه اشتغال «خبرگزاری دانشجو»  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی اعلام کرد که، امیرالله شمقدری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن اشاره به برگزاری جلسه جذب نیروهای انسانی استان خراسان رضوی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام کرد :توجه به جذب نیروهای نخبه بومی، توانمند، با استعداد، دارای شایستگی و صلاحیت عمومی از تنها نکاتی بود که در فرآیند جذب کتابداران در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مدنظر قرار گرفته شده است.
در این همین راستا مسوول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان از متقاضیان هم استانی درخواست کرد تنها به اطلاعیه هایی که از طرف پرتال اطلاع رسانی این اداره کل به آدرس http://www.mashadpl.ir  و یا پرتال اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس http://www.iranpl.ir  صادر می شود توجه فرمایند و از اشغال نمودن خطوط تلفن اداره کل پرهیز نمایند.
 شمقدری همچنین ادامه داد استان خراسان رضوی نسبت به کشور از نظر دانش و مهارت نیروهای کتابدار از یک جایگاه ممتاز برخوردار بوده و رقابت بین پذیرفته شدگان مرحله اول بسیار نزدیک می باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین از افزایش میزان نیروهای جذب شده در استان خبر داد و اعلام کرد در بعضی از شهرستانهای استان در جذب تعداد نیرو افزایش صورت گرفته است.
وی همچنین آخرین زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی 92 را تا نیمه اول شهریورماه سال جاری اعلام کرد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان