8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: امتحان کتبی جذب 300 نیروی آتش‌نشان برگزار شده و در آینده با دریافت آموزش‌ها این افراد جذب سازمان می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جعفری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت هفته آتش‌نشانی اظهار کرد: ایمنی و اصحاب رسانه، ایمنی و کودکان، ایمنی و آموزش و پرورش، ایمنی و شهدا، ایمنی و کوهستان، امداد و نجات آبی و ایمنی و خانواده پرسنل از عناوینی است که برای این هفته انتخاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: مانور غواصی تیم امداد و نجات آبی آتش‌نشانی روز گذشته در سد سنجگان برگزار شد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم عنوان داشت: اعزام تیم کوهنوردی به قله الوند روستای وشنوه و برگزاری جشن بزرگ خانواده‌های آتش‌نشانان، آموزش آتش‌نشانی در مدارس، برگزاری مسابقات والیبال و حضور در برنامه‌های صدا و سیما از جمله برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در این هفته است.
وی با بیان اینکه حوزه فعالیت سازمان آتش‌نشانی در محدوده شهر است گفت: سازمان آتش‌نشانی در مجموعه خدمات شهری شهرداری قم فعالیت می‌کند و محدوده فعالیت آنها شهر است و برای خدمات‌دهی در خارج از محدوده شهر وظیفه قانونی ندارد.
جعفری خاطرنشان کرد: برخی اوقات نیروهای این سازمان برای کمک به هموطنان و همشهریان به خارج از محدوده شهر اعزام می‌شوند که نمونه آن را در حادثه اتوبان قم تهران شاهد بودیم.
وی با اشاره به اهمیت تامین امکانات برای خدمات‌دهی از سوی سازمان آتش‌نشانی گفت: سازمان آتش‌نشانی برای انجام رسالت خود به نیروی کارآمد و مجرب نیاز دارد تا بتوانند از تجهیزات تخصصی و فنی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی تا سال گذشته از بسیاری امکانات محروم بود و اقدامی دز زمینه تجهیز، تامین منابع انسانی و وسایل سازمان به عمل نیامده بود.
وی با بیان اینکه 180 نیروی عملیاتی آتش‌نشانی در سازمان فعال بودند و تا رسیدن به میزان استاندارد فاصله داشتیم گفت: نیروهای آنش‌نشانی پاسخگوی جمعیت یک میلیون و 200 هزار جمعیت شهروندی و 20 میلیون زائر در سال نبودند.
جعفری خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی شهر قم به صورت 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت فعالیت می‌کنند.
وی یادآور شد: کف‌های آتش‌نشانی در ماشین‌ها سبب خوردگی دستگاه‌ها شده و فشار زیاد ناشی از حمل آب سبب فرسودگی ماشین‌ها می‌شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم عنوان داشت: استاندارد استفاده از خودروی آتش‌نشانی هشت تا 10 سال است ولی چندین خودروی آتش‌نشانی دارای قدمت 30 ساله هستند.
وی با بیان اینکه اقدامات جدی و خوبی برای تجهیز سازمان صورت گرفته است گفت: 45 نیرو در زمینه تجهیز منابع انسانی جذب سازمان شدند و امسال درخواست جذب 300 نیرو در سازمان شهرداری‌‌ها تصویب شد و سپس در شهرداری و شورای شهر به تصویب رسید.
جعفری ادامه داد: امتحان کتبی جذب 300 نیروی آتش‌نشان از سوی سازمان سنجش برگزار شد که در آینده این نیروها پس از دریافت آموزش جذب سازمان آتش‌نشانی می‌شوند.
وی بیان اینکه استان قم در شاهراه مواصلاتی استان‌های کشور واقع شده است گفت: 4 هزار و 10 مورد اقدام عملیاتی در سال گذشته صورت گرفت و با تجهیزات موجود بسیار کار مشکل شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با بیان اینکه 12 ایستگاه آتش‌نشانی در سال 90 فعال بود گفت: سال گذشته دو ایستگاه در پردیسان و خیابان جوادالائمه افتتاح شد و برنامه‌ریزی برای احداث 10 ایستگاه دیگر در دستور کار قرار گرفته تا به میزان استاندارد برسیم و اکنون پیمانکار مشغول ساخت این ایستگاه‌هاست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:جذب 300 نیروی آتش‌نشان در قم,
ارسال توسط رحیمیان