8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آخرین اخبار استخدامی استانداری

نمونه سوالات استخدامی استانداری ها

خبر ۲۵ آبان ۹۲ -کمبود نیرو در اداره استاندارد اصفهان

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: قرار بود نیروهای استاندارد ۲ برابر شود و مصوبه استخدام ۹۰ نفر نیرو در اصفهان نیز به مسوولان داده شده، اما این مصوبه تاکنون توسط دولت و استانداری اجرا نشده است.

غلامحسین شفیعی، اظهار کرد: مسوولان برای فراخوان استخدام قول مساعد داده‌اند تا بتوان حداقل ماهی یک بار از واحدهای تولیدی بازرسی کرد.

وی ادامه داد: این کمبود نیرو در تمام نقاط کشور وجود دارد ولی دولت باید اجازه استخدام را بدهد. در صورتی‌که نیروهای استاندارد تامین شوند هزار قلم کالای مشمول استاندارد را می‌توان به ۵۶۰۰ قلم رساند.

شفیعی با اعلام این‌که شرکت‌های بازرسی به بخش خصوصی سپرده شده‌اند، ادامه داد: این شرکت‌ها که در اصفهان شامل ۹ شرکت است هر ماه یک‌بار موظف به بازرسی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها هستند و عملکرد آنها نیز توسط این اداره کل، بررسی و به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

وی از جبران زیان مصرف کنندگان در صورت مصرف کالای غیراستاندارد خبر داد و گفت: مطابق قانون “جبران زیان مصرف کننده”، اگر مصرف کننده‌ای، کالای دارای علامت استاندارد را خریداری کرده و پس از مصرف دچار مشکل شود با مراجعه به این اداره کل و واحدهای قضایی، خسارت آنها جبران می‌شود.

شفیعی با بیان این‌که برای اعلام شکایت تلفن گویا راه اندازی شده است، ادامه داد: تلفن چهار رقمی۱۵۱۷ از ابتدای سال جاری راه اندازی شده که در طول این مدت ۲۰۰ مورد شکایت در آن ثبت و رسیدگی‌های لازم انجام شده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:آخرین اخبار استخدامی استانداری ,
ارسال توسط رحیمیان