8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
متن سوال متن پاسخ
رشته ام کامپیوترنرم افزار است ولی هر عنوان شغلی را که انتخاب میکنم مینویسد عنوان شغلی با رشته مطابقت ندارد یعنی رشته کامپیوتر نمیگیرید؟ چه کنم خواهش میکنم حتما جواب بدین ممكن است شهر مورد تقاضا در رشته شغلی مورد نظر شما پذیرش نداشته باشد دفترچه محل جغرافیایی خدمت را به دقت مطالعه كنید
'ایا در رشته شغلی مسؤول خدمات اداری در مورد شرایط احراز منظور از مدیریت در بر گیرنده تمامی رشته های مدیریت میباشد و ایا مدیریت صنعتی نیز میتواند ثبت نام به عمل اورد' 'خیر عنوان مدرك تحصیلی «امور اداری و مدیریت» می‌باشد و سایر گرایش ها مجاز به ثبت نام نیستند')
'باسلام ثبت نام من انجام شده ولی اصلا هیچ شغلی را انتخاب نکردم و سیستم کد رهگیری به من داده است مرا راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام دهم' 'به قسمت ویرایش رفته و اصلاح كنید')
'باعرض سلام وخسته نباشید تعداد و یا نفرات استخدامی هر شهر چند نفر میباشد.مثلا مشگین شهر استان اردبیل...با تشکر' 'پس از برگزاری آزمون تعیین می شود')
'باسلام0من باتوجه به اینکه فارغ التحصیل رشته ی حسابداری هستم.شغل موردتقاضا در سازمان را حسابدار انتخاب کردم که امروز پیامی مبنی براصلاح عنوان شغل دریافت کردم0به نظرشمابایدچه شغلی راانتخاب کنم؟' 'افرادی كه مایل هستند می‌توانند رشته شغلی خود را تغییر دهند اگر شرایط دارید و مایل نیستید نیازی به تغییر رشته شغلی ندارید')
'سلام تو ازمون باید صددرصد بومی باشیم ؟' 'خیر بومی فقط یك اولویت است')
'ببخشید برگ درخوست شغل که گفته اید منابع ازمون را از ان ببینم کجاست؟ آنرا پیدا نکردم' 'مواد آزمون در پرینت نهایی كه بعد از تكمیل ثبت نام از سایت دریافت نموده اید مشخص شده است')
'عکس ارسالی اشتباه ثبت گردیده چگونه اصلاح کنم .' 'از طریق ثبت نام از طریق كد رهگیری بانك اقدام نمایید')
'سلام من در ثبت نام رشته تحصیلی فوق لیسانس خودم را اشتباه وارد نموده ام و با وجود اینکه وارد صفحه ویرایش اطلاعات می شوم همه ایکن ها فعال هستند به جز تصحیح رشته تحصیلی لطفا راهنمایی کنید که رشته خودم را اصلاح کنم' 'عنوان مدرك را یك بار تغییر دهید و دوباره مدرك درست را انتخاب كنید فیلد رشته های تحصیلی باز می‌شود')
'با سلام-آیا من که شهرستان مشگین شهر (از استان اردبیل) محل تولدم است اگر در بخش ارشق (از استان اردبیل) ثبت نام کنم میتوانم از سهمیه داوطلب بومی ا ستفاده کنم؟' 'بومی استان - محل تولد هستید')
'با سلام من هر گزینه ای برای شغل مورد درخواست میزنم قبول نمیکند و با رشته تحصیلی تطابق ندارد رشته تحصیلی من روانشناسی عمومی است لطفا راهنمایی کنید.' 'رشته های شغلی و محل جغرافیایی را مطالعه نمایید')
'باسلام - من خانمم رشته فقه و حقو اسلامی است من در قسمت تقریر نویس میخواستم واسشون ثبت نام کنم که اول فیش رو گرفتم بعد متوجه شدم که فقط آقا میگیرن . لطفا جهت برگشت پول پرداختی ارشاد و راهنمایی نمایید. باتشکر' 'استرداد وجه مقدور نخواهد بود')
'با سلام من در تاریخ 92101 خدمت سربازیم تموم میشه میتونم توی آزمون شرکت کنم؟ ممنون میشن اگه جواب بدین' 'بند 9 قسمت ج در «مشاهده آگهی آزمون» را مطالعه فرمایید')
'با سلام من دارای کارت پایان خدمت معافیت دائم غیر پزشکی هستم و تارخ خاتمه ای در آن کارت نوشته نشده است من باید چه تاریخی وارد کنم متشکرم' 'تاریخ صدور را وارد كنید')
'با سلام اینجانب لیسانس کامپیوتر-مهندسی نرم افزار رشته شغلی کاردان شبکه را انتخاب میکنم ولی پیغام خطای انطباق رشته و شغل را میدهد. آیا مهندسی کامپیوتر نرم افزار نمیتواند شغل کاردان شبکه را انتخاب کند و لزوما باید رشته تحصیلی علوم کامپیوتر نرم افزار باشد؟؟؟ اگر اشتباه در دیتا بیس سامانه است آیا میتوانم رشته ام را علوم کامپیوتر نرم افزار وارد کنم؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید' 'بلی - علوم كامپیوتر را انتخاب كنید')
'هنگام ثبت نام برخی اطلاعات را اشتباه وارد نمودم. با توجه به اینكه یك بار نیز اصلاح كرده ام سیستم دیگر اجازه ی اصلاح نمی دهد. آیا راهی برای اصلاح مجدد هست؟' 'ویرایش اطلاعات امكانپذیر است')
'سلام علیکم من رشته ام مهندسی مخابراته میتونم در عنوان شغلی مهندسی برق شرکت کنم چون مخابرات یکی از رشته های برقه یا به عنوان برق گرایش مخابرات گفته میشه هم مدرک هم از لحاظ درسی هم سازمان سنجش' 'فقط رشته های اعلامی مجاز به شركت هستند')
'مسئول خدمات مالی ب با مسئول خدمات مالی الف فرق دارد؟' 'مالی الف فقط آقایان مجاز به شركت هستند و در مالی ب هم خانم‌ها و هم آقایان')
'رشته شیمی کاربردی هستم . ایا مجاز به ثبت نام هستم؟ کارت ثبت نام خریداری کردم' 'خیر')
'با سلام و خسته نباشی پدر من 23 ماه حضور در جبهه در طول خدمتش بوده دارد و کارت ایثارگری هم دارد حالا سوال من این است که سهمیه شامل فرزندش میشود؟ باتشکر ممنون میشم سریع جوابم بدید.' 'اگر عنوان «خدمت داوطلبانه» در مدارك رزمندگی ایشان ذكر شده باشد مشمول بند 1 قسمت ج خواهید بود')
'من کارمند شورا هستم سنم 34 است و 5 سال سابقه شورا دارم ولی وقتی ثبت نام میکنم اعلام میکنه سنم زیاده ولی امروز از معاون اداری مالی دادگستری شنیدم ابلاغی از تهران امده که خدمت تو شورا جز سنوات حساب میشه و از شرط سنی کم میکنه لطفا راهنمایی کنین' 'امتیاز سنی برای هیچ گروهی نداریم')
سلام. من متاسفانه در انتخاب استان بومی حالت سنوات تحصیلی برای من انتخاب نشده است و محل سکونت اماده است حالا میخوام تغییر بدهم نمیشود. پدرم نظامی است و سه سال از تحصیلاتم را در تهران گذراندم ولی شرایت بومی برای من بصورت محل سکونت آمده است که باید سنوات تحصیلی میشد. چگونه تغییر دهم؟ قسمت ویرایش اطلاعات را اصلاح كرده و كد امنیتی را وارد كنید و روی تایید و مرحله بعدی كلیلك
رشته ام کامپیوترنرم افزار است ولی هر عنوان شغلی را که انتخاب میکنم مینویسد عنوان شغلی با رشته مطابقت ندارد یعنی رشته کامپیوتر نمیگیرید؟ چه کنم خواهش میکنم حتما جواب بدین ممكن است شهر مورد تقاضا در رشته شغلی مورد نظر شما پذیرش نداشته باشد دفترچه محل جغرافیایی خدمت را به دقت مطالعه كنید
رشته تحصیلی من مهندسی IT است ولی نمی‌توانم رشته كاردان شبكه را انتخاب كنم شرایط ندارید (فقط فوق دیپلم)
آیا با رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی می‌توانم در آزمون شركت كنم خیر
من فوق دیپلم برق دارم چرا نمی‌توانم كاردان برق را انتخاب كنم ملاك رشته ای است كه در آگهی درج شده است)
من فوق دیپلم تاسیسات دارم چرا نمی‌توانم كاردان تاسیسات را انتخاب كنم ملاك رشته ای است كه در آگهی درج شده است
سوالم اینه که وقتی نوشتین رشته مهندسی برق و گرایشه انرا مشخص نکرده اید منضور تمامی گرایشهاست یا نه؟من برق_الکترونیکم ایا میتونم شرکت کنم؟ منظور رشته برق قدرت است
رشته شغلی و شهر مورد تقاضای خود را اشتباه وارد كرده ام؟ با توجه به تقاضای مكرر شركت كنندگان امكان ویرایش رشته شغلی و شهر مورد تقاضا در سایت قرار داده شد. به قسمت ویرایش مراجعه نمایید
من فرزند شهید (و یا ایثارگر معاف از آزمون) هستم ولی در سایت ثبت نام در قسمت ایثارگران گزینه‌ای مربوط به من وجود ندارد چطور ثبت نام كنم؟ قبل از انتشار آگهی استخدام، بنیاد شهید و امور ایثارگران 25% سهمیه اختصاصی خود را به قوه قضائیه اعلام نموده است. چنانچه از طرف بنیاد معرفی نشده‌اید خواهشمند است در خصوص این دو مورد به شرح ذیل اقدام نمایید: 1 - به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خود مراجعه نموده و در فهرست نفرات ذخیره قرار بگیرید تا در صورت خروج هر یك از ایثارگران نسبت به جایگزینی شما اقدام شود. 2- جهت از دست ندادن فرصت استخدامی نسبت به ثبت نام می‌توانند در آزمون به عنوان یك داوطلب عادی اقدام نمایید.
من ساكن تهران هستم ولی متقاضی خدمت در استان گیلان می‌باشم در چه استانی امتحان خواهم داد؟ برای رفاه حال شركت كنندگان محترم، آزمون استخدامی در مركز استان محل سكونت برگزار خواهد شد یعنی محل آزمون شما استان تهران خواهد بود و در صورت قبولی در مراحل استخدامی، محل خدمت شما در استانی كه انتخاب كرده‌اید (گیلان) خواهد بود
اشتباهاً دو بار وجه ثبت نام را پرداخت كرده‌ام چه كاری باید انجام دهم؟ پس از پایان آزمون موضوع بررسی و وجه اضافی به حسابی كه شماره آن وارد شده است مسترد خواهد شد
برای تغییر رشته شغلی مجبور شدم مجدد ثبت نام كنم تكلیف هزینه اضافی كه پرداخت كرده‌ام چه خواهد شد؟ با توجه به اینكه امكان ویرایش رشته شغلی و محل خدمت در نظر گرفته شده است پس از پایان آزمون نام وجه شما بازگردانده خواهد شد
رشته تحصیلی من كامپیوتر است و معدلم زیر 14 چرا سایت اجازه ثبت نام نمی‌دهد؟ رشته هایی كه معدل آن كمتر از 14 می‌باشد در بخش مربوطه صراحتاً نام برده شده است ضمناً برای رشته كامپیوتر حداقل معدل 14 تعیین شده است
ثبت نام را انجام داده ام ولی در پرینت نهایی عنوان رشته شغلی ام را نمی بینیم؟ از مسیر ثبت نام از طریق كد پیگیری بانك وارد شود و نسبت به ورود مجدد اقدام كنید
كد رهگیری را گم كرده ام به صفحه اصلی سایت قسمت نمایش كد رهگیری مراجعه و با استفاده از كد ملی و شماره شناسنامه كد رهگیری خود را دریافت كنید
كادر شغل مورد درخواست كه باز می‌شود خالی است؟ داوطلبین عزیز توجه فرمایید كه سایت به صورت هوشمند عمل می‌كند به این شكل كه به طور مثال اگر شما متقاضی شركت در رشته شغلی مهندس برق در كرمان باشید و استان كرمان سهمیه‌ای در این رشته شغلی نداشته باشد كادر مربوط به رشته شغلی خالی خواهد بود. لطفا قبل از ثبت نام قسمت آگهی آزمون گزینه رشته های شغلی و محل جغرافیایی خدمت را به دقت مطالعه نمایید
مشمول ایثارگران و استفاده از تخفیف (پرداخت نیم بهای هزینه ثبت نام) بوده ام ولی اشتباها هزینه را كامل پرداخت كرده ام پس از برگزاری آزمون موضوع بررسی و در صورت واجد شرایط بودن مابه‌التفاوت پرداختی مسترد خواهد شد
سلام. من متاسفانه در انتخاب استان بومی حالت سنوات تحصیلی برای من انتخاب نشده است و محل سکونت اماده است حالا میخوام تغییر بدهم نمیشود. قسمت ویرایش اطلاعات را اصلاح كرده و كد امنیتی را وارد كنید و روی تایید و مرحله بعدی كلیلك كنید
رشته ام کامپیوترنرم افزار است ولی هر عنوان شغلی را که انتخاب میکنم مینویسد عنوان شغلی با رشته مطابقت ندارد یعنی رشته کامپیوتر نمیگیرید؟ چه کنم خواهش میکنم حتما جواب بدین ممكن است شهر مورد تقاضا در رشته شغلی مورد نظر شما پذیرش نداشته باشد دفترچه محل جغرافیایی خدمت را به دقت مطالعه كنید
با سلام لطفا در صورت امکان ضرایب مواد آزمون و حداقل نمره قبولی را عنوان دارید، ضمنا در صورتی که موادی از آزمون دارای نمره منفی می باشند نیز اعلام شوند، همچنین مقدار نمره منفی و نحوه اعمال آن. با تشکر ضرایب اعلام نخواهد شد باقی موارد متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد
ایا در رشته شغلی مسؤول خدمات اداری در مورد شرایط احراز منظور از مدیریت در بر گیرنده تمامی رشته های مدیریت میباشد و ایا مدیریت صنعتی نیز میتواند ثبت نام به عمل اورد خیر عنوان مدرك تحصیلی «امور اداری و مدیریت» می‌باشد و سایر گرایش ها مجاز به ثبت نام نیستند
باسلام ثبت نام من انجام شده ولی اصلا هیچ شغلی را انتخاب نکردم و سیستم کد رهگیری به من داده است مرا راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام دهم به قسمت ویرایش رفته و اصلاح كنید
باعرض سلام وخسته نباشید تعداد و یا نفرات استخدامی هر شهر چند نفر میباشد.مثلا مشگین شهر استان اردبیل...با تشکر پس از برگزاری آزمون تعیین می شود
باسلام0من باتوجه به اینکه فارغ التحصیل رشته ی حسابداری هستم.شغل موردتقاضا در سازمان را حسابدار انتخاب کردم که امروز پیامی مبنی براصلاح عنوان شغل دریافت کردم0به نظرشمابایدچه شغلی راانتخاب کنم؟ افرادی كه مایل هستند می‌توانند رشته شغلی خود را تغییر دهند اگر شرایط دارید و مایل نیستید نیازی به تغییر رشته شغلی ندارید
سلام تو ازمون باید صددرصد بومی باشیم ؟ خیر بومی فقط یك اولویت است
ببخشید برگ درخوست شغل که گفته اید منابع ازمون را از ان ببینم کجاست؟ آنرا پیدا نکردم مواد آزمون در پرینت نهایی كه بعد از تكمیل ثبت نام از سایت دریافت نموده اید مشخص شده است
عکس ارسالی اشتباه ثبت گردیده چگونه اصلاح کنم . از طریق ویرایش و اصلاح اقدام نماپید
سلام من در ثبت نام رشته تحصیلی فوق لیسانس خودم را اشتباه وارد نموده ام و با وجود اینکه وارد صفحه ویرایش اطلاعات می شوم همه ایکن ها فعال هستند به جز تصحیح رشته تحصیلی لطفا راهنمایی کنید که رشته خودم را اصلاح کنم عنوان مدرك را یك بار تغییر دهید و دوباره مدرك درست را انتخاب كنید فیلد رشته های تحصیلی باز می‌شود
با سلام-آیا من که شهرستان مشگین شهر (از استان اردبیل) محل تولدم است اگر در بخش ارشق (از استان اردبیل) ثبت نام کنم میتوانم از سهمیه داوطلب بومی ا ستفاده کنم؟ بومی استان - محل تولد هستید
با سلام ، برای رشته شغلی حسابدار مدرک کارشناسی حسابداری در فایل pdf وجود دارد ولی در فرم ثبت نام با انتخاب مدرک کارشناسی رشته حسابداری نمی آید. ممنون می شوم بررسی نمایید با تشکر مشكلی ندارد دوباره تلاش كنید - ابتدا عنوان مدرك را یك بار تغییر دهید و دوباره مدرك درست را انتخاب كنید فیلد رشته های تحصیلی باز می‌شود
کد شغلی با عنوان هم خوانی ندارد رشته های شغلی و محل جغرافیایی را مطالعه نمایید
با سلام من هر گزینه ای برای شغل مورد درخواست میزنم قبول نمیکند و با رشته تحصیلی تطابق ندارد رشته تحصیلی من روانشناسی عمومی است لطفا راهنمایی کنید. رشته های شغلی و محل جغرافیایی را مطالعه نمایید
باسلام - من خانمم رشته فقه و حقو اسلامی است من در قسمت تقریر نویس میخواستم واسشون ثبت نام کنم که اول فیش رو گرفتم بعد متوجه شدم که فقط آقا میگیرن . لطفا جهت برگشت پول پرداختی ارشاد و راهنمایی نمایید. باتشکر استرداد وجه مقدور نخواهد بود
با سلام من در تاریخ 92101 خدمت سربازیم تموم میشه میتونم توی آزمون شرکت کنم؟ ممنون میشن اگه جواب بدین بند 9 قسمت ج در «مشاهده آگهی آزمون» را مطالعه فرمایید
با سلام من دارای کارت پایان خدمت معافیت دائم غیر پزشکی هستم و تارخ خاتمه ای در آن کارت نوشته نشده است من باید چه تاریخی وارد کنم متشکرم تاریخ صدور را وارد كنید
با سلام اینجانب لیسانس کامپیوتر-مهندسی نرم افزار رشته شغلی کاردان شبکه را انتخاب میکنم ولی پیغام خطای انطباق رشته و شغل را میدهد. آیا مهندسی کامپیوتر نرم افزار نمیتواند شغل کاردان شبکه را انتخاب کند و لزوما باید رشته تحصیلی علوم کامپیوتر نرم افزار باشد؟؟؟ اگر اشتباه در دیتا بیس سامانه است آیا میتوانم رشته ام را علوم کامپیوتر نرم افزار وارد کنم؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید بلی - علوم كامپیوتر را انتخاب كنید
هنگام ثبت نام برخی اطلاعات را اشتباه وارد نمودم. با توجه به اینكه یك بار نیز اصلاح كرده ام سیستم دیگر اجازه ی اصلاح نمی دهد. آیا راهی برای اصلاح مجدد هست؟ ویرایش اطلاعات امكانپذیر است
سلام علیکم من رشته ام مهندسی مخابراته میتونم در عنوان شغلی مهندسی برق شرکت کنم چون مخابرات یکی از رشته های برقه یا به عنوان برق گرایش مخابرات گفته میشه هم مدرک هم از لحاظ درسی هم سازمان سنجش فقط رشته های اعلامی مجاز به شركت هستند
مسئول خدمات مالی ب با مسئول خدمات مالی الف فرق دارد؟ مالی الف فقط آقایان مجاز به شركت هستند و در مالی ب هم خانم‌ها و هم آقایان
رشته شیمی کاربردی هستم . ایا مجاز به ثبت نام هستم؟ کارت ثبت نام خریداری کردم خیر
با سلام و خسته نباشی پدر من 23 ماه حضور در جبهه در طول خدمتش بوده دارد و کارت ایثارگری هم دارد حالا سوال من این است که سهمیه شامل فرزندش میشود؟ باتشکر ممنون میشم سریع جوابم بدید. اگر عنوان «خدمت داوطلبانه» در مدارك رزمندگی ایشان ذكر شده باشد مشمول بند 1 قسمت ج خواهید بود
من کارمند شورا هستم سنم 34 است و 5 سال سابقه شورا دارم ولی وقتی ثبت نام میکنم اعلام میکنه سنم زیاده ولی امروز از معاون اداری مالی دادگستری شنیدم ابلاغی از تهران امده که خدمت تو شورا جز سنوات حساب میشه و از شرط سنی کم میکنه لطفا راهنمایی کنین امتیاز سنی برای هیچ گروهی نداریم
سوالی پرسیدم در مورد اینکه رشته م کاردانی نرم افزار هست و و شغل مورد درخواستم کاردان شبکه هست و سیستم اجازه نمیداد و پیام عدم تطابق رشته و شغل مورد درخواست میداد،برای تست مهندسی It زدم و رفت مرحله بعد و خارج شدم و دوباره وارد شدم تا رشته خودم رو بزنم ولی دیگه فقط مهندسی it هست و بقیه رشته ها نیست از قسمت ویرایش و اصلاح وارد شوید و ابتدا عنوان مدرك را یك بار تغییر دهید و دوباره مدرك درست را انتخاب كنید فیلد رشته های تحصیلی باز می‌شود - شما باید علوم كامپیوتر - نرم افزار را انتخاب كنید
سلام. من متاسفانه در انتخاب استان بومی حالت سنوات تحصیلی برای من انتخاب نشده است و محل سکونت اماده است حالا میخوام تغییر بدهم نمیشود. پدرم نظامی است و سه سال از تحصیلاتم را در تهران گذراندم ولی شرایت بومی برای من بصورت محل سکونت آمده است که باید سنوات تحصیلی میشد. چگونه تغییر دهم؟ قسمت ویرایش اطلاعات را اصلاح كرده و كد امنیتی را وارد كنید و روی تایید و مرحله بعدی كلیلك كنید
رشته ام کامپیوترنرم افزار است ولی هر عنوان شغلی را که انتخاب میکنم مینویسد عنوان شغلی با رشته مطابقت ندارد یعنی رشته کامپیوتر نمیگیرید؟ چه کنم خواهش میکنم حتما جواب بدین ممكن است شهر مورد تقاضا در رشته شغلی مورد نظر شما پذیرش نداشته باشد دفترچه محل جغرافیایی خدمت را به دقت مطالعه كنید
رشته تحصیلی من مهندسی IT است ولی نمی‌توانم رشته كاردان شبكه را انتخاب كنم شرایط ندارید (فقط فوق دیپلم)
آیا با رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی می‌توانم در آزمون شركت كنم خیر
من فوق دیپلم برق دارم چرا نمی‌توانم كاردان برق را انتخاب كنم ملاك رشته ای است كه در آگهی درج شده است
من فوق دیپلم تاسیسات دارم چرا نمی‌توانم كاردان تاسیسات را انتخاب كنم ملاك رشته ای است كه در آگهی درج شده است
سوالم اینه که وقتی نوشتین رشته مهندسی برق و گرایشه انرا مشخص نکرده اید منضور تمامی گرایشهاست یا نه؟من برق_الکترونیکم ایا میتونم شرکت کنم؟ منظور رشته برق قدرت است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان