8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
نامه ی جمعی از فارغ التحصیلان به وزیر محترم آموزش و پرورش

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعاً بَصیرا)همانا خدا به شما امر می کند که امانتها را به صاحبانش باز دهید و چون حاکم بین مردم شوید به عدالت داوری کنید. همانا خدا شما را پند نیکو می دهد ، که خدا شنوا و بیناست(
سوره نساء آیه ی ۵۸
به وزیر محترم آموزش و پرورش
جناب آقای دکتر علی اصغر فانی
با سلام و احترام
موضوع : نحوه جذب نیرو در آموزش و پرورش
با عنایت به اینکه آموزش و پرورش یکی از نهادهای مهم دولتی می باشد و همه ی نیروهایی که در وزارت خانه ها و نهادهای دیگر مشغول به خدمت هستند، از دست پرورده ها و تربیت یافتگان این نهاد می باشند، لذا شایسته است که مربیان و دبیران این وزارت خانه از بهترینها از نظر ایمانی، اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و علمی و… انتخاب شوند. در این صورت شاهد تربیت نیروهای مستعد و شایسته تری در این وزارت خانه خواهیم بود.
وزیر محترم آموزش و پرورش، با تاسیس دانشگاه فرهنگیان در بهمن ماه سال گذشته  مقرر گردیده از این پس، وزارت آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز خود را صرفا از این دانشگاه تامین نماید، در صورتیکه افراد شایسته ای از ما فارغ التحصیلان دهه ی شصت ( نسل جوان جامعه، که تعدادمان کم نیست) وجود داردکه قبل از تاسیس این دانشگاه تحصیلات خود را به اتمام رسانده ایم و علاوه بر این از نظر سنی هم شرایط لازم برای ورود به دانشگاه مذکور را نداریم.
بسیاری از ما فارغ التحصیلان  رشته های مختلف ، اعم از علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی (نیرو های آزاد) زمانیکه افراد بسیاری به عنوان نیروهای حق التدریس وارد این وزارت خانه شدند، اکثرا دانشجو بوده، و فارغ التحصیل نشده بودیم. با اتمام تحصیلاتمان ،به کارگرفتن نیروهای حق التدریس ممنوع شدکه قطعا بنا به تشخیص این وزارت خانه امری لازم وضروری بود
در خردادماه سال ۱۳۸۹ از فارغ التحصیلان تعدادی رشته خاص (تربیت بدنی، مشاوره، فنی) آزمون استخدامی به عمل آمد و در تیر ماه سال ۱۳۹۰ هم فقط از نیرو های شرکتی و نهضتی آزمون استخدامی گرفته شد. و اکنون  هم بنا به تصویب مجلس شورای اسلامی قرار است از مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی ، مطابق با مدرک و رشته تحصیلی ،جنسیت ،نیاز منطقه ای آزمون استخدامی به عمل آید.
با توجه به اینکه مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی (یکبار در سال ۱۳۹۰ فرصت آزمون به آنها داده شده است)  همانند ما هزاران فارغ التحصیل، در اکثر رشته های مرتبط با آموزش و پرورش فارغ التحصیل شده اند، آیا با عدالت سازگار است نتوانیم همگام با این دو گروه در آزمونی شرکت نماییم که این وزارت خانه قرار است قبل از مهر ماه ۱۳۹۳ از داوطلبان مذکور به عمل آورد؟
لذا خواهشمند است شرایطی اتخاذ شود که ما نیروهای آزاد نیز حق شرکت در آزمون مذکور را داشته باشیم و منحصر به عده ای خاص (مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی ) نشود.
در پایان امید است وزیر محترم آموزش و پرورش، نامه فوق را بررسی نموده ،که دغدغه ای بزرگ برای اشتغال هزاران جوان فارغ التحصیل است ،جوانانی که زمینه کاریشان جز در آموزش وپرورش نیست و به خاطر علاقه مندی به تدریس، در رشته های مرتبط با این نهاد فارغ التحصیل شده اند، و در عین حال حتی یکبار هم فرصت سنجش، از طریق آزمون و مصاحبه ی تخصصی که وزارت آموزش و پرورش بر آن تاکید دارد به آنها داده نشده است و منتظر برگزاری آزمون استخدامی هستند
با کمال تشکر
از طرف جمعی از فارغ التحصیلان
رشته های مرتبط با آموزش و پرورش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان