8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

در اسفند ماه گذشته شرکت ملی نفت ایران اقدام به ثبت نام جهت انجام آزمون استخدامی جهت اشتغال در نزدیک به ۲۷۰۰ رسته شغلی نمود و این آزمون در ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۲ با حضور ۱۲۹۰۰۰ نفر انجام گرفت و لقب بزرگترین آزمون استخدامی را به خود اختصاص داد.

در ابتدا قرار بود نتایج در نیمه دوم اردیبهشت اعلام گردد. پس از عملی نشدن این وعده، اعلام گردید که نیمه اول خرداد نتایج اعلام خواهد شد و همین طور تا نیمه اول تیر ماه این تعویقات ادامه یافت تا بالاخره نتایج اولیه در حدود ۱۷ تیر اعلام شده و گفتند در مرداد ماه، زمان انجام مصاحبه‌ها اعلام خواهد شد.

در مرداد ماه اعلام شد هفته آخر شهریور زمان مصاحبه اعلام خواهد شد و زمان برگزاری مصاحبه در مهر و آبان خواهد بود که این موضوع بوقوع پیوست.

در روز مصاحبه به شرکت کنندگان اعلام شد که از هر دو نفر یک نفر جذب خواهد شد و دیماه زمان اعلام نتایج مصاحبه‌های فنی تخصصی خواهد بود. در دیماه که به سایت استخدامی شرکت نفت مراجعه گردید  (azmoon.nioc.ir) با تعجب دیدیم که باز هم اعلام نتایج عقب افتاده و به نیمه اول بهمن ماه کشیده شده است.

اکنون پس از گذشت یک ماه و نیم که به سایت مورد اشاره مراجعه می‌گردد همچنان نیمه اول بهمن ماه زمان اعلام نتایج درج شده است. در پیگیری‌های انجام شده با اداره استخدام شرکت نفت معلوم گردید که تمام این مدت لیست افراد قبول شده روی کارتابل آقای وزیر است و ایشان توجهی به این موضوع ندارند و اعلام می‌دارند که هنوز هیچ زمانی برای اعلام نتایج متصور نیست.

در ضمن، شایان توجه است که مدت زمان بسیاری از این پروسه در زمان دولت جدید بوده که شعار اشتغال جوانان را در زمان انتخابات! سر می‌داد. ضمنا در زمان همین دولت استخدامی وزارت دفاع و نیز شهرداری‌ها، به حالت تعلیق درآمده و بیم آن می‌رود که نتایج شرکت نفت نیز با سرنوشت مشابهی مواجه گردد.

قابل ملاحظه است که این افراد، از بین نزدیک ۱۳۰۰۰۰ نفر برگزیده شده‌اند و به نوعی، نخبگان علمی این جامعه محسوب می‌گردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۳ ,
ارسال توسط رحیمیان