8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 سوالات متداول آزمون استخدامی بانک سپه

 

- دستگاه‌های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری -که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می‌گردد- شامل چه دستگاه‌هایی می‌باشد؟
کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، در زمره دستگاه اجرایی مشمول ماده (5) قانون مذکور محسوب می‌شوند.

 - با عنایت به اینکه مقرر شده میزان خدمت غیر رسمی داوطلبان در دستگاه‌های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده شود؛ سوابق خدمتی آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که در حال حاضر به عنوان کارکنان قراردادی تابع قانون کار در بانک خدمت می‌نمایند، چگونه محاسبه خواهد شد؟
با عنایت به اینکه شرکت خدمات آینده اندیش‌نگر در زمره دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نمی‌باشد؛ لذا سوابق خدمتی این دسته از داوطلبان در بانک، صرفاً از زمان انعقاد قرارداد مستقیم با بانک قابل افزودن به حداکثر سن مورد پذیرش خواهد بود.

- نحوه استخدام در بانک به چه صورت می‌باشد؟
بر اساس آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک، منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و نیز کسب موفقیت آنان در مراحل مختلف جذب نظیر آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی می‌باشد، لذا بدیهی است متقاضیان می‌توانند پس از اعلام نیاز بانک (که از طریق جراید عمومی اطلاع رسانی می‌گردد)، در صورت داشتن شرایط مورد نظر در آزمون استخدامی شرکت و پس از سپری نمودن مراحل مذکور به خدمت در بانک اشتغال ورزند.

- استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟
مطابق ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، استخدام اشخاص در بانک صرفاً از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، لذا فرزندان همکاران نیز در صورت تمایل می‌توانند با شرکت و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه استخدامی، در بانک استخدام شوند.

- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟
ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک را منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و کسب موفقیت در مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و معاینات پزشکی کرده است و جذب نیرو خارج از چارچوب مقررات ذکر شده از حیط اختیارات بانک خارج است.

- استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟
اعضای خانواده شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون استخدامی شرکت جسته و مراحل گزینش، آزمایش‌های پزشکی و آموزش را با موفقیت طی کنند . پس از استخدام می‌توانند از اولویت‌های خانواده معزز ایثارگران، بهره‌مند شوند.

- آیا سابقه خدمت شرکت های خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیردولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟
بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکت ها و موسسات غیردولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.

- درخصوص جذب و استخدام فرزندان جانباز 25% چه اقدامی انجام پذیرفته است؟
این موضوع نیازمند اخذ مجوز استخدام می باشدکه در این راستا مکاتبات لازم انجام پذیرفته و اسامی فرزندان همکار جانباز 25% به بالا در لیست متقاضیان استخدام ثبت شده است که در صورت وصول نتیجه اقدام لازم معمول خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان