8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
رئیس مركز جذب هیئت علمی وزارت علوم از آغاز مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق مركز جذب وزارت علوم در 28 بهمن خبر داد.
محمدرضا مردانی رئیس مركز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینكه مرحله دوم جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق مركز جذب وزارت علوم در 28 بهمن آغاز می‌شود، اظهار داشت: فراخوان این مرحله از جذب اعضای هیئت علمی امروز 24 بهمن در سایت مركز جذب منتشر خواهد شد تا دومین مرحله از جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از روز 28 بهمن آغاز شود.
وی افزود: دانشگاه‌ها پس از انجام فرآیند اخذ مجوز و سهمیه از حوزه معاونت آموزشی، می‌توانند تا روز 27 بهمن نیازهای خود را در فراخوان سایت این مركز به آدرس www.jazb.msrt.ir ثبت كنند.
رئیس مركز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینكه این مرحله از فراخوان با توجه به نیاز دانشگاه‌ها، ویژه دارندگان مدرك دكتری تخصصی است، گفت: ظرفیت این مرحله از پذیرش بعد از نیازسنجی از دانشگاه‌ها به طور دقیق مشخص خواهد شد.
مردانی در پایان یادآور شد: در این مرحله طی بخشنامه‌ای از دانشگاه‌ها خواسته شده بود تا نیازمندی‌های خود به اعضای هیئت علمی را براساس گروه، رشته و گرایش تحصیلی به معاونت آموزشی وزارت علوم اعلام و مجوز جذب از معاونت مذكور دریافت كنند و نیاز خود را روی سایت مركز جذب در فراخوان بهمن قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان