8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آموزش و پرورش همچنان در برگزاری آزمون استخدامی مربیان 

پیش دبستانی تعلل می‌کند، این در حالی است که افراد واجد شرایط چشم به راه برگزاری آزمون، تعیین تکلیف و احتمالا شروع به‌کار از ابتدای مهر و آغاز سال تحصیلی جدید هستند.

از فرصت 2ساله‌ای كه مجلس برای استخدام این مربیان تعیین كرده تنها 2‌ماه باقی مانده است و اعضای كمیسیون آموزش مجلس معتقدند آموزش و پرورش در برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی تأخیر دارد.

جبار كوچكی‌نژاد، عضو كمیسیون آموزش مجلس دراین باره به همشهری گفت: پس از طرح موضوع با وزیر و مسئولان آموزش و پرورش، در این‌باره نامه‌ای به دولت نوشتیم و وزیر آموزش و پرورش اعلام كرده هنوز نتوانسته از دولت ردیف استخدامی برای مربیان پیش‌دبستانی اخذ كند. علیرضا سلیمی، دیگر عضو این كمیسیون نیز گفت: آموزش و پرورش باید قانون را اجرا كند كه به‌نظر می‌آید مقداری در این خصوص تعلل می‌كند و باعث نگرانی افراد ذینفع شده است. این آزمون باید هرچه زودتر برگزار شود، معطل‌كردن قانون به مصلحت آموزش و پرورش، كشور و مردم نیست.

عبدالوحید فیاضی، از اعضای كمیسیون آموزش مجلس هم با ابراز نگرانی از روند اجرای این قانون توسط آموزش و پرورش اظهار كرد: زمان برای اجرای این قانون بسیار كم است و آموزش و پرورش هنوز مقدمات اجرای این قانون را فراهم نكرده است.

بر اساس تصویب نمایندگان مجلس در مرداد 91، آموزش و پرورش موظف است حداكثر ظرف ۲ سال همه مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمت آموزشی خود را كه با آموزش و پرورش همكاری داشته‌اند از طریق برگزاری آزمون استخدام كند. مهلت آموزش و پرورش برای تعیین تكلیف مربیان پیش‌دبستانی شهریور امسال به پایان می‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان