8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آخرین وضعیت آزمون مربیان پیش دبستانی

مهر: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درحاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که برای ساماندهی نیروی انسانی چه تدابیری اتخاد کرده اید؟ گفت: حدود 10 ماه قبل این کار را شروع کرده‌ایم به طوریکه پیش بینی شد امسال حدود 24 هزار نفر از نیروی انسانی آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند درحالی که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند.

فانی در پایان درباره اقدامات و فعالیت های انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس، گفت: فعالیت‌های لازم برای بازگشایی مدارس از 10 ماه گذشته آغاز شده است. همچنین در زمینه فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و کتب آموزشی هرآنچه که مورد نیاز است، آماده شده و اعلام می‌کنیم که مدارس در روز اول مهر با آمادگی کامل بازگشایی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق با تورم نیروی انسانی و در برخی مناطق با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، اظهار داشت: امسال و در چنین شرایطی قرار شده نیروی انسانی که در گذشته مازاد بر نیاز بوده به کار گرفته شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین امسال نقل و انتقالات فرهنگیان را به صورت دقیق انجام دادیم و در مناطقی که نیاز به نیروی انسانی داشتند با درخواست انتقال فرهنگیان موافقت نشد.

فانی معتقد است با برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص ساماندهی نیروی انسانی برای بازگشایی مدارس در مهر 93 نگرانی خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی سیاستی است که باید طی چندین سال به فکر اجرای آن باشیم و تلاش کرده‌ایم تا با مدیریت منابع انسانی برای آغاز سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشیم.

رایزنی با معاونت ریاست جمهوری برای دریافت ردیف استخدامی

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی گفت: برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی منوط به داشتن مجوز برای استخدام است. معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری معتقد است که در دولت قبل ردیف‌های استخدامی تماما استفاده شده و حتی بیشتر از ظرفیت قانونی از این ردیف‌های استخدامی استفاده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه  ما همچنان پیگیر موضوع هستیم تا تعدادی ردیف استخدامی را به آموزش و پرورش اختصاص دهند، اظهار داشت: دستورالعمل برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی آماده است ولی بندی دارد که ردیف‌های استخدامی باید ایجاد شود و به محض اینکه ردیف استخدامی به ما اعطا شد آزمون را برگزار خواهیم کرد.

فانی عنوان کرد: معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری هنوز صراحتا جواب مثبت و یا منفی در خصوص اختصاص ردیف استخدامی به ما نداده است.

تلاش برای بازنشستگی 25 هزار فرهنگی

وزیر آموزش و پرورش درباره بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان اظهار داشت: براساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری امسال بازنشستگی پیش از موعد نداریم ولی برخی از همکاران مشکلات خاصی داشته و درخواست‌هایی دارند که ما آن درخواست ها را جمع آوری کرده و فهرستی از آنها را آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه  تلاش می‌کنیم موافقت معاونت ریاست جمهوری را جلب کنیم، گفت: میخواهیم به طور استثناء برای این گروه از فرهنگیان که حدود 24 تا 25 هزار نفر هستند، بازنشستگی پیش از موعد اعمال شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان