8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

دولت استخدام ها را ممنوع نکرده است

به گزارش ایمنا محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین تکلیف استخدام متقاضیانی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، بیان داشت: نباید تمام فارغ التحصیلان انتظار داشته باشند که به استخدام دولت در آیند، افرادی که به صورت قانونی در دولت گذشته مراحلی را طی کرده باشند، به استخدام دولت در خواهند آمد.
وی ادامه داد: دولت به هیچ عنوان استخدام را ممنوع نکرده اما استخدام‌ها باید متناسب با نیاز دستگاه‌ها و با شرایط خاص و در چارچوب قانون انجام شود.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به مبحث هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: هر گاه حرف از حذف یارانه‌ها به میان می‌آید، اقشار کم درآمد جامعه فکر می‌کنند، یارانه آنها قطع خواهد شد در حالی که دولت چنین تصمیمی ندارد و قرار است پرداخت یارانه براساس ثبت‌نام متقاضیان که نیاز خود را اعلام کرده بودند صورت گرفته و دولت نیز به مرور زمان وضعیت استحقاق افراد را بررسی و نتیجه آن را اعمال کند.
وی تصریح کرد: تبصره ۲۱۰ قانون هدفمندی یارانه ها، منابعی را برای دولت مشخص کرده که از مبلغ ۵۹ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، ۴۲ هزار میلیارد تومان به صورت یارانه نقدی، ۱۰ هزار میلیاردتومان به بخش تولید، ۴۸۰ میلیارد به بخش بهداشت و درمان و ۲ هزار میلیارد نیز برای بیمه بیکاری و اشتغال اختصاص یابد.
نوبخت به مسئله زاینده رود اشاره کرد و افزود: مشکل زاینده رود یک مشکل ملی بوده و همه توجه دولت این است که مسئله آب و کم‌آبی را در کشور برطرف کند؛ دولت برنامه‌هائی در این زمینه دارد که امید است بتواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.
گفتنی است؛ نشست مطبوعاتی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تنها 24 دقیقه به طول انجامید و اکثر قریب به اتفاق خبرنگاران نتوانستند مباحث و سوالات خود را در این جلسه با نوبخت در میان بگذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 مرداد 1393برچسب:دولت استخدام ها را ممنوع نکرده است ,
ارسال توسط رحیمیان