8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

در جلسه امروز شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران ، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مستقل به رعایت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوانین و مقررات مرتبط با آن تصویب شد.

 

 

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در همین زمینه علیرضا - دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه 667 نفر از فرزندان شاهد در شهرداری تهران شاغل هستند، گفت: ‌373 نفر از این تعداد به استخدام رسمی شهرداری درآمده‌اند و 217 نفر در حال تکمیل اطلاعات برای استخدام بوده و مابقی با مصوبه ما استخدام می‌شوند.

 

 

وی ادامه داد: بر اساس این ماده واحده شهرداری تهران موظف می‌شود فرزندان شهیدی که قبل از 9 بهمن 92 دارای قرارداد تمام وقت با شرکت خدمات اداری شهر و موسسه هادیان شهر بودند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی و آزمونی به صورت رسمی یا قطعی به استخدام ثابت شهرداری تهران تغییر وضعیت دهند.

 

 

وی افزود: سازمان‌های مستقل و شرکت‌های تابعه نیز با رعایت قوانین و مقررات اداری و استخدامی خود می‌توانند نسبت به تغییر وضعیت فرزندان شهید با رعایت ماده واحده اقدام کنند و این طرح هیچ بار مالی برای شهرداری تهران ندارد و تنها تغییر وضعیت این افراد صورت می‌گیرد.

 

 

مهدی تندگویان - عضو کمیسیون معماری و شهرسازی نیز با اشاره به اینکه در ماده واحده مطالبه بیش از حد برای فرزندان شهید در نظر گرفته نشده است گفت: ما فقط به دنبال رعایت قانون هستیم و فرمانداری با ماده قانونی مخالفت نمی‌کند.

 

 

در همین زمینه مجتبی شاکری خواستار این شد که ایثارگران نیز در این قانون مدنظر قرار بگیرند که صلاحی - معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران تاکید کرد در قانون مصوب مجلس ایثارگران نیز در نظر گرفته شده‌اند. در نهایت این لایحه با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

 

 

همچنین در ادامه هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه ساماندهی تبلیغات صنفی منصوب در شهر تهران بررسی شد و تصویب گردید.

 

 

در ادامه نیز اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه الزام شهرداری تهران به انجام مطالعه و تدقیق بافت‌های ناپایدار شهر تهران و اصلاح ضوابط مربوط به بافت‌های ناپایدار بررسی شد و تصویب گردید.

 

 

به علاوه در جلسه امروز اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه انتخاب و معرفی دو نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی شهرداری تهران بررسی شد. در همین زمینه اعلام شد که شورا نمی‌خواهد دو نفر را در سفرهای خارجی به همراه شهردار تهران بفرستد و در نتیجه اعتراض فرمانداری به موضوع همراهی اعضای شورای شهر تهران در سفرهای خارجی شهرداری مرتفع شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:شهرداری موظف به استخدام رسمی شد,
ارسال توسط رحیمیان