8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: استان بوشهر بیشترین نفوذ بیمه‌ای را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید تقی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از افتتاح بیمارستان عسلویه اظهار داشت: برای توسعه این بیمارستان تمام تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای ساخت و تکمیل بیمارستان عسلویه اشاره کرد و افزود: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه که حدود یک دهه کار عملیات ساختمانی آن با مشکل مواجه بود، خوشبختانه در دولت تدبیر و امید افتتاح شد.

برنامه‌ای برای توسعه درمانگاه تامین اجتماعی جم نداریم

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در شهرستان جم بیمارستان توحید به ارائه خدمت به بیماران می پردازد، گفت: هیچ برنامه‌ای برای توسعه درمانگاه تامین اجتماعی جم نداریم.

وی بیان داشت: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است این پروژه در قطب اقتصادی کشور (عسلویه)در راستای سیاست‌های اقتصادی معظم له برای آسایش خاطر نیروی مولد این منطقه، با عزمی که در سازمان صورت گرفت و مدیر جهادی که همکاران بنده انجام دادند این پروژه افتتاح شد.

نوربخش مهمترین اولویت‌های کاری خود را خدمت‌گذاری خالصانه به مردم دانست و گفت: هدف ما رضایتمندی، آسایش و سلامتی مردم است.

برای زایشگاه بیمارستان عسلویه برنامه جذب نیرو داریم

مدیر عامل تامین اجتماعی با بیان اینکه تا الان 170 نیرو در بیمارستان عسلویه جذب شده است، اذعان داشت: برای قسمت زایشگاه این بیمارستان هم برنامه جذب نیرو داریم.

وی اضافه کرد: تمامی استخدامی های بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بر اساس ضابطه بوده است و قطعا اولویت با نیروهای بومی در استخدامی این بیمارستان لحاظ شده است.

نور بخش در پایان خاطرنشان کرد: در کشور بیش از شش میلیون بیمه شده وجود دارد که استان بوشهر با 890 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی بیشترین نفوذ بیمه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

پیگیر ساخت جاده ایمن جم – پالایشگاه در شهرستان جم هستیم

مصطفی سالاری استاندار بوشهر در پاسخ به خبرنگار مهر بیان داشت: با افتتاح  بیمارستان عسلویه گامی در راستای خدمت به مردم این منطقه برداشته شد و تلاش برای توسعه بیمارستان عسلویه انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: برای کاهش تصادفات جاده ای در شهرستان جم پیگیر ساخت جاده ایمن جم – پالایشگاه  و  حل مشکل آب در این شهرستان هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:اولویت استخدام دولت با نیروهای بومی ,
ارسال توسط رحیمیان