8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
بوشهر - خبرگزاری مهر: وزیر کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت با جدیت به دنبال حرکتهای بنیادین برای تحول اقتصادی است، خاطرنشان ساخت: دولت اهل دروغ نیست و قول‌های غیرعملی نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی ظهر شنبه در آئین بهره برداری از بیمارستان نبی اکرم(ص) تامین اجتماعی عسلویه با تبریک به مناسبت هفته دولت به بیان ویژگی‌های شخصیتی شهر رجایی پرداخت و اظهار داشت: شهید رجایی همواره به ولایت فقیه عشق می‌ورزید و عاشق خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای توسعه متوازن مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: یکی از هدف‌های سفرهای استانی اعضای هیئت دولت تلاش برای تحقق این مهم یعنی توسعه متوازن است.

وزیر کار و رفاه اجتماعی به شعار دولت مبنی بر اعتدال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نگاه متوازن منطقه‌ای یکی از رویکردهای بسیار مهم دولت تدبیر و امید است و در این زمینه از همه توان استفاده خواهیم کرد.

به تنوع فرهنگ‌ها و اعتقادات احترام بگذاریم

وی در ادامه به تلاش دولت برای توسعه فرهنگی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رئیس‌جمهور ما یک شخصیت فرهنگی است و به موضوع فرهنگ توجه ویژه‌ای دارد و برنامه‌های بسیار مهمی در زمینه فرهنگی اجرا خواهد شد.

ربیعی توجه به اعتقاد و تنوع را به عنوان رویکردهای دولت در بحث فرهنگی عنوان کرد و افزود: فرهنگ مانند دیگ نیست که بجوشد و همه هویت‌ها را در خود بجوشاند و باید به تنوع فرهنگ‌ها و اعتقادات احترام بگذاریم.

وی با اشاره به تلاش برای توسعه اشتغال، اذعان داشت: باید یک آمایش اشتغال را در این منطقه اجرا کنیم و آموزش‌های لازم از طریق مراکز آموزش عالی و مراکز فنی و حرفه‌ای به جوانان جویای کار ارائه شود.

نیروهای بومی در بیمارستان عسلویه استخدام می‌شوند

وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خواسته مسئولان شهرستان عسلویه برای به کار گیری جوانان این منطقه در بیمارستان تامین اجتماعی، تصریح کرد: آموزش‌های تخصصی مورد نیاز به جوانان جویای کار این منطقه ارائه خواهد شد و توانمندسازی آنها انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: سپس با برگزاری آزمون از بین جوانان جویای کار این منطقه، نیروهای مورد نیاز برای  بیمارستان نبی اکرم(ص) تامین اجتماعی عسلویه انتخاب خواهند شد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: از همه توان خود برای جلب رضایت مردم استفاده خواهیم کرد و اقدامات مناسبی را نیز برای توانمندازی نیروهای بومی خواهیم داشت.

دولت با جدیت به دنبال حرکتهای بنیادین برای تحول اقتصادی است

وی ادامه داد: دولت برای حل مشکلات به صورت مسئله نگاه می‌کند و برای فرار از این مشکلات صورت‌مسئله را پاک نمی‌کند.

وزیر کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت با جدیت به دنبال حرکتهای بنیادین برای تحول اقتصادی است، خاطرنشان ساخت: دولت اهل دروغ نیست و قول‌های غیرعملی نمی‌دهد.

وی از تلاش برای توسعه بخش‌های مختلف در بیمارستان عسلویه خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا شاهد راه اندازی بخش زایمان در بیمارستان نبی اکرم(ص) تامین اجتماعی عسلویه باشیم.

ربیعی گفت: رئیس جمهور شجاع و باتدبیر است و رئیس‌جمهوری است که اهل درک است و مسائل موجود را به خوبی درک کرده و درد مردم را می داند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان