8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
کرمان - خبرگزاری مهر: معاون وزیر کشور از تدوین لایحه مقررات اجرایی استخدامی برای شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ خندان‌ دل عصر چهارشنبه در همایش مشترک بخشداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان بر لزوم اصلاح مدل های توسعه ای کنونی تاکید کرد و گفت: اینکه مراکز حاشیه تخلیه شده و در مراکز شهرها ساماندهی شوند اقدامی عاقلانه نبوده و آمار 335 درصدی درآمد ملی در یک قطب جمعیتی نمی تواند باعث خوشحالی باشد.

وی اصلاح مدل های توسعه ای را لازمه توزیع عالدلانه جمعیت در کشور دانست و افزود: باید در محیط های شهری به مسئله محیط زیست نیز توجه شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر لزوم جلوگیری از حاشیه نشینی ادامه داد: حاشیه و عدم تمایل افراد برای حضور در شهرهای کوچک نشان دهنده ایرادهایی در نظام کلی برنامه ریزی است.

خندان دل با اشاره به اینکه وزارت کشور در زمینه زمین خواری و تغییر کاربری غیرقانونی متمرکز شده، افزود: در این زمینه کرمان در مقایسه با سایر استان ها از مشکل کمتری برخوردار است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه پولی که برای تامین مالی شهرداری های در نظر گرفته شده در دورن مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: مبلغی که به شهرداری ها تعلق می گیرد بستگی به سبد کالای مصرف کننده دارد.

خندان دل با اشاره به عزم جدی شهرداری ها در امور شهری، افزود: باید برای بررسی پیشنهادات شهردارن، دهیاران و بخشداران به منظور اصلاح قوانین تمهیداتی سازمان یافته اندیشیده شود.

معاون وزیر کشور 30 درصد هزینه های شهرداری را از طریق مالیات بر ارزش افزوده و مالیات نوسازی ساختمان‌ها دانست و گفت: همچنین محموله های تجهیزاتی طی چند ماه آینده به شهرداری ها تحویل داده می شود.

وی اولویت را با ماشین های آتش نشانی، خدمات شهری و نیمه سنگین دانست و افزود: در بودجه 93 شرایطی برای تامین ماشین آلات شهرداری در نظر گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان