8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان از جذب نیروی جدید در قالب استخدام آزاد خبر داد و گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های دیگر که مربوط به آموزش و پرورش نیستند مانند رشته‌های مدیریت دولتی، حسابداری، اقتصاد و غیره به‌عنوان معلم استخدام می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان‌وبلوچستان، "علیرضا نخعی" با بیان مطلب بالا افزود: در تابستان امسال ثبت‌نام و آزمون این استخدام برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام نتایح به مهر و آبان کشیده خواهد شد در طول سال تحصیلی دوره آموزشی نیروهای جذب شده برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: این نیروها برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به بدنه آموزش و پرورش استان وارد می‌شوند که البته برای اولین بار فرزندان فرهنگیان برابر مصوبه هیئت دولت در اولویت خواهند بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش گسترده‌ترین شبکه ارتباطی با مردم است برای اجرای برنامه عملیاتی توسعه از تمام فرصت‌ها و زمینه‌ها در جهت ارتباط با دهیاران، بخشداران، ریش سفیدان و غیره جهت جذب افراد بیسواد در استان و شهرستان‌ها استفاد خواهد شد.

 

نخعی در خصوص تدوین برنامه‌های سوادآموزی استان نیز افزود: در سال گذشته برنامه چهار ساله افزایش شاخص‌های پوشش تحصیلی با هدف بالابردن شاخص سواد استان نسبت به میانگین کشوری تدوین شد.

 

وی اضافه کرد: پس از گذشت یک سال از تدوین این برنامه، با حضور در شهرستان‌ها و مناطق، زمینه تحقق اهداف آن‌را در راستای ریشه‌کنی بیسوادی و افزایش حداکثری پوشش تحصیلی در مقاطع سه گانه مورد بررسی قرار دادیم.

 

نخعی برنامه‌ریزی دقیق و سالیانه در خصوص جذب دانش‌آموزان واجب تعلیم و پیگیری و شناسایی افراد بیسواد بین ۱۰تا ۴۹ سال را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش ,
ارسال توسط رحیمیان