8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

سوالات و کتاب های آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در ادامه نشست خبری اظهار داشت: درسال 94 حدود 15 درصد شرایط و امکانات اسکان نوروزی فرهنگیان را نسبت به سال 93 توسعه دادیم و بر این اساس 11 هزار مدرسه، 180 مرکز رفاهی، پردیس‌های فرهنگیان و اردوگاه‌های دانش‌آموزان آماده پذیرایی از فرهنگیان در ایام نوروز هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: با اجرای بسته حمایت از موسسان مدارس غیر دولتی، 7600 فرصت شغلی ایجاد شد.

استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش در سال 94

بطحایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص استخدام در آموزش و پرورش اظهار داشت: استخدام مربیان پیش‌دبستانی در گروی کسب ردیف‌های استخدامی است و بر این اساس ما نمی‌توانستیم استخدامی داشته باشیم البته سازمان مدیریت نمی‌خواهد لجبازی کند ولی بر اساس قانون سهمیه‌های استخدامی آموزش و پرورش در سال 90 و 91 پیشخور شده است و در نهایت کارت زرد آن را وزیر آموزش و پرورش گرفت.

وی ادامه داد: مع‌الوصف درخواستی از سازمان مدیریت داشتیم و مقدمات آن آماده شده است تا 5 هزار سهمیه از سازمان مدیریت بگیریم و فراخوانی خواهیم داشت تا آزمونی برگزار شود و دوره یک ساله نیز برای پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ادامه داد: کمتر از یک ماه دیگر اطلاعات برگزاری این آزمون فراخوان داده خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا آموزش و پرورش از 38 هزار ردیف استخدامی که در سال 94 انجام خواهد شد سهمیه دارد؟»، گفت: آموزش و پرورش از آن 38 هزار ردیف استخدامی هیچ سهمیه‌ای ندارد و بحث 5 هزار ردیف استخدامی به طور جداگانه پیگیری می‌شود.

بطحایی در خصوص ساماندهی نیروهای انسانی در وزارت آموزش و پرورش، از تعدیل نیروهای اداری خبر داد و بیان داشت:‌به هیچ عنوان آموزش و پرورش قصد اخراج نیرویی را ندارد بلکه برخی نیروها جابجا شده و برخی نیز بازنشسته می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا آموزش و پرورش در نظر دارد که برخی مدارس را به شهرداری واگذار کند؟»، گفت: به دنبال روش‌های جدیدی هستیم تا از ظرفیت‌های جدید برای مدیریت آموزش و پروش استفاده کنیم و در این خصوص در حال پیگیری هستیم.

*ایجاد7600 فرصت شغلی در آموزش و پرورش

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه با اجرای قانون خرید خدمات آموزشی در هزار مدرسه در سال جاری توانستیم فرصت شغلی ایجاد کنیم، اظهار داشت: با اجرای بسته حمایت از موسسان مدارس غیر دولتی، 7600 فرصت شغلی ایجاد شد.



آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۵هزار نیرو امسال برگزار می‌شود 
  
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استخدام ۵هزار نفر در آموزش و پرورش گفت: این آزمون امسال برگزار خواهد شد.
خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ طی مذاکره با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور مجوز استخدام 5هزار نفر را در آموزش و پرورش کسب خواهیم کرد.
وی افزود:‌ این آزمون امسال برگزار خواهد شد و بر مبنای رشته و جنسیت مورد نیاز از متقاضیان ثبت نام به عمل آمده و آزمونی برگزار خواهد شد که مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در اولویت هستند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ جذب نیرو با برگزاری آزمون از متقاضیان انجام می‌شود و افراد پذیرفته شده در دو نیم‌سال از طریق دانشگاه فرهنگیان آموزش‌های لازم را برای کسب صلاحیت معلمی دریافت می‌کنند و مجدداً نیز به‌لحاظ حرفه‌ای بررسی شده و به تعدادی از آنها گواهینامه صلاحیت معلمی اعطا می‌شود.
نظری خاطرنشان کرد:‌ افرادی که موفق به دریافت گواهی صلاحیت معلمی می‌شوند در سال 95 وارد آموزش و پرورش می‌شوند. نیروهای جذب‌شده عمدتاً در مقطع ابتدایی و هنرستان خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ ,
ارسال توسط رحیمیان